کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز فروش اینترنتی کارت‌های IN مخابرات تهران

رييس اداره پشتيباني فني ارتباطات همگاني شركت مخابرات استان تهران از فروش کارت‌هاي IN شرکت مخابرات استان تهران از طريق پورتال اين شركت خبر داد.

رامين آرام گفت: اين كارت‌ها در حال حاضر تنها براي ارتباطات صوتي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
 كارت‌هاي IN شرکت مخابرات استان تهران براي تماس با تلفن‌هاي ثابت درون و برون‌شهري و نيز تلفن همراه مورد استفاده دارد و فعلا به منظور تماس با خارج از كشور كارايي ندارد.

وی درباره چگونگي تهيه اين كارت از سوي شهروندان گفت: متقاضيان مي‌توانند پس از ورود به پورتال شركت مخابرات استان تهران به آدرس www.tct.ir موضوع فروش اينترنتي در بالاي صفحه را انتخاب و سپس روي گزينه فروش و پيگيري كارت اعتباري IN كليك كنند. در صفحه‌اي كه بعد از اين پيش روي خود دارند، نحوه خريد اين كارت به تفصيل توضيح داده شده است.

وي درباره مشخصات كارت هوشمند IN گفت: سريال كارت، يك عدد 11 رقمي بوده و براي مشترك حاوي اطلاعات خاصي نيست و تنها براي شرکت مخابرات استان تهران به منظور جوابگويي به مشكلات مشترك اهميت دارد. شماره كارت يك عدد 8 رقمي و رمز عبور يك عدد 4 رقمي است.

وي با بيان اينكه اين كارت‌ها در مبالغ 20، 50 و 80 هزار ريالي از طريق پورتال مخابرات استان تهران به فروش مي‌رسد،‌ درباره مزاياي آن گفت: قابليت استفاده در هر نوع دستگاه تلفن استان تهران که با سيستم TONE كار مي‌كند، مانند تلفن همگاني كارتي، تلفن ثابت شهري و... براي تماس با مقاصد شهري، بين شهري و موبايل، استفاده از اعتبار شماره كارت (ID) خود براي مكالمه با هر تلفن در هر مكان، تخفيف 20 درصد نسبت به اعتبار مورد استفاده، كنترل هزينه مكالمه تلفن، عدم نياز به وارد كردن كارت در دستگاه تلفن و امكان تغيير رمز عبور براي جلوگيري از سوءاستفاده از مزاياي استفاده از اين كارت است.

آرام همچنين تاكيد كرد: پس از دريافت رمز عبور در صورتي كه سه مرتبه رمز عبور اشتباه وارد شود، ID به مدت 24 ساعت غيرفعال خواهد شد. همچنين شماره کارت و رمز عبور در صورت استفاده تا 3 ماه پس از اولين تماس و درصورت استفاده نكردن تا تاريخي که هنگام خريد نمايش داده مي‌شود، اعتبار دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2435 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1389/03/13 تعداد مشاهده: 1217
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر