کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرقت اسباب‌های هتل مجازی با ارزش هزار یورو

سارقان مجددا به دنياي مجازي "هتل هابو" هجوم بردند.

پليس فنلاند حداكثر 400 مورد سرقت را مورد تحقيق قرار داده كه در برخي از آن‌ها اعضاي دنياي مجازي "هتل هابو" به سرقت رفتن مبل و اسباب مجازي ديگر به ارزش بالغ بر هزار يورو را گزارش كرده‌اند.

"هتل هابو" كه به كاربرانش امكان مي‌دهد دوستانشان را ملاقات كرده و اسباب مجازي بخرند، براي نخستين بار نيست كه هدف سارقان قرار مي‌گيرد.

يك نوجوان هلندي در سال 2007 براي سرقت اسباب مجازي به ارزش هزاران يورو در اين سايت كه بيش از صد ميليون كاربر عضو دارد، دستگير شد.

به گفته يك كارآگاه پليس فنلاندي، اعضاي متعدد "هتل هابو" در اوايل سال جاري با پليس تماس گرفته و با اعلام به سرقت رفتن دارايي‌هاي مجازي خود خواهان كمك پليس شدند.

طبق اين گزارش، شركت فنلاندي Sulake كه صاحب "هتل هابو" است به نوبه خود صدها كاربر ديگر را شناسايي كرده كه اموال مجازي آن‌ها به سرقت رفته است.

ظاهرا سارقان آنلاين در روشي كه به كلاهبرداري فيشينگ معروف است با نمايش صفحه وب ساختگي، كاربران را فريب داده‌اند تا نام كاربري و كلمه عبورشان را به دست آورند. اما پليس خاطرنشان كرده هابو تنها يكي از بازي‌هاي آنلاين و دنياهاي مجازي بسياري است كه هدف حمله خلافكاران سايبر قرار مي‌گيرند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2442 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/16 تعداد مشاهده: 1286
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر