کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به گذشته: بررسی دقیق تر Collector’s Edition بعضی بازیها

بسیاری از ما ایرانی ها نسخه collector’s edition یا “نسخه کلکسیونر” بازیها را به معنای واقعی در ایران ندیده ایم یا اگر هم در بعضی جاها دیده ایم قیمت سرسام آوری داشته اند که اصلاً ارزش آنرا نداشته است چون با بودجه ما جور در نمیاد! به هر حال دانستن آن خالی از لطف نیست. در این مطلب نگاهی به بررسی Gamespot می پردازیم.

در دهه های گذشته این نسخه معنایی نداشت و تولید کننده ها برای ترغیب شما مقداری خرت و پرت اضافی مثل سی دی صوتی آهنگ ها یا نقشه های اضافی برای خریداران قرار می دادند ولی امروز قضیه فرق کرده و این نسخه بسیار رایج شده است و دارای لوازم و وسایلی است که قیمت بازی را در بعضی موارد بسیار گران تر خواهد کرد. در بسیاری از موارد نیز می توان این وسایل را در بازار با قیمت پایین تهیه کرد. به هر حال نگاهی به تعداد اندکی از بازی های قابل توجه می اندازیم.


The Legend of Zelda . 1 : به طور سهوی افسانه زلدا را می توان به عنوان اولین CE در کنسول ها یعنی در سیستم نینتندو نام برد. زلدای اصلی یک کارتریج طلایی رنگ بود که روی دستگاه نینتندو خودنمایی می کرد. شاید این کارتریج بچه ها رو گول می زد که شاید آنها یک قطعه طلا را از بازی بدست آورده اند. شاید هم نه! نسخه های بعدی کارتریج به رنگ استاندارد کارتریج بودند که وجه تمایز نسخه قبل را نشان می داد.

۲ . LUNAR 2 : مثل دیگر بازی های Working Designs این بازی نیز به واسطه نسخه Special Edition پولی اضافه از خریداران می گرفت که این اقلام شامل: سی دی آهنگ ها, سی دی مراحل ساخت بازی, یک دفترچه راهنمای جلد گالینگور و یک گردنبند بود. اگر باز هم راضی نبودید و این بازی را پیش خرید می کردید عروسک شخصیت بد این بازی به نام “ghaleon” نیز به آن اضافه می شد.

۳ . HALO 3:Lgendary Edition : این نسخه دارای یک بسته از پشت صحنه ساخت بازی همین طور یک دیسک دیگر که شامل ویدئو های بهینه سازی شده بازی اصلی و همچنین نسخه بعدی بازی بود. ولی ستاره این بسته کلاه فرمانده در بازی معروف به “cat helmet” بود که دیسک ها داخل آن قرار داشت.

۴ . Batman:Arkham Asylum : شاید در هنگام خرید این بسته از خو بپرسید که “آیا من واقعا به این وسایل نیاز دارم؟!!”. یک بسته بزرگ و عریض خفاشی شکل به همراه یک “batrang” (وسیله ای که بتمن  پرتاب می کند) و یک کیف چرمی معروف به ژورنال دکتر. این کیف شامل سوابق بیمار های روانی در آرکام است که آنجا را خانه خود می دانند.۵ . Fallout 3:Survival Edition : شامل یک جعبه نگهداری غذا, عروسک “bobblehead boy”, دیسک مراحل ساخت, کتابچه تصاویر و نمونه کامپیوتر موجود در بازی معروف به “pip-boy 3000″. نکته جالب اینجاست که این آخری چیزی جز یک ساعت دیجیتال معمولی بود نه یک کامپیوتر همه کاره.

۶ . World Of Warcraft : وارکرفت شامل وسایلی مثل کتابچه تصاویر و دیسک مراحل ساخت بود ولی شاید باور نکنید که نکته اصلی در خود بازی بود و اون قابلیت استفاده ازیکی از سه حیوان خانگی موجود در بازی به نام های”diablo,zergling,panda” در طول بازی شما بود.این خصوصیت باعث شد که افراد ۳۵۰ دلار در ebay برای آن پرداخت کنند.

۷ . Uncharted 2:Fortune Hunter Edition : این پک فوق العاده شامل کتاب تصاویر,جلدی که بوسیله تیم طراحی امضا شده بود و خنجر فوربا که آن را می توانستید در یکی از تاریک ترین و ترسناک ترین جنگل های دنیا پیدا کنید است.

Call of duty:modern warfare 2:prestige Edition . 8 : غیر از چیزهای معمولی موارد قبلی یک چیز در پک این بازی از همه قابل ملاحظه تر است : دوربین دید در شب واقعی. شاید سازنده در نسخه بعدی چزی مثل لباس مجهز نظامی یا یک هلیکوپتر در پک قرار دهد.

۹ . NBA 2k10 : Anniversary Edition : بازی های ورزشی معمولاً وسایل تجملی و اضافی ندارند ولی این نسخه از بازی بسکتبالی شامل یک پوستر و یک مجسمه کوچک از بازیکن لیکرز یعنی “کوب براینت” و یک قفسه رختکن کوچک برای نگهداری بازیها است.

به نظر شما پرداختن پول اضافی برای این نسخه ها ارزش دارد یا فقط یک دیوانگی است؟!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2453 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: وین بتا تاریخ خبر: 1389/03/17 تعداد مشاهده: 1314
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر