کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آنچه باید درباره‌ی سیم‌کارت اعتباری بدانید

سيم‌كارتي صفر است كه از فريم خود جدا نشده باشد، پس چنانچه مشترکان سيم‌کارتي دريافت کردند که بدون فريم بود يا از آن جدا شده بود، ديگر صفر محسوب نمي‌شود؛ همچنين مشتركان بايد پس از فروش سيم‌كارت، حتماً سند مالكيت را به نام خريدار كنند تا درصورت سوء استفاده احتمالي، مشكلي متوجه آن‌ها نشود.

سيم‌کارت‌هاي اعتباري طبق آنچه كه همراه اول اعلاك كرده است، پس از برقراري نخستين تماس خروجي (مکالمه يا پيام کوتاه) فعال مي‌شوند؛ سرويس پاسخگوي خودکار به طور دائم از طريق شماره 444 آماده ارائه اطلاعاتي مثل «آگاهي از مانده اعتبار، تمديد شارژ، تغيير رمز عبور، تغيير زبان و اعلام مفقودي (به شرط دارا بودن رمز عبور) است.

شارژ سيم‌کارت اعتباري همراه به‌صورت استاني است؛ در صورتي که مشتركان شارژ سيم‌کارت ‌اعتباري را از دفاتر بخش خصوصي تهيه مي‌كنند، حتما خريد را از گيشه انجام داده و شخصا شارژ را از مسوول فروش دفتر دريافت کنند و توصيه مي‌شود در همان زمان شناسه شارژ را در گوشي خود وارد کنند؛ لازم است كه مشتركان شناسه‌هاي شارژ خود را پس از وارد کردن معدوم کنند تا از سوءاستفاده‌هاي احتمالي جلوگيري شود.

ضمنا داشتن شماره سريال شارژ که از طريق اين سيستم فروخته مي‌شود، به معني داشتن يک کارت شارژ است، بنابراين در حفظ و نگهداري شماره سريال آن دقت کنيد؛ توصيه مي‌کنيم خريد شارژ از طريق اينترنت را در زماني انجام دهيد که احتمال قطعي برق و اينترنت در حداقل ممکن باشد تا از خريد ناموفق جلوگيري شود.

* چگونگي افزايش اعتبار

مشترکين همراه اعتباري مي‌توانند کد زير را از چپ به راست در گوشي خود وارد كنند:

# شماره رمز کارت شارژ#* 140 * و براي تهيه کارت شارژ به صورت الکترونيکي به سايت www.mci.ir مراجعه شود.

* چگونگي آگاهي از مانده اعتبار:

براي آگاهي از مانده اعتبار نيز لازم است کد زير را از چپ به راست در گوشي وارد كنند:

# 11 * 140 *

چندي پيش در خبرها آمده بود كه شارژ مستقيم سيم‌کارت‌هاي اعتباري همراه اول بدون نياز به وارد کردن رمز شارژ و در مبالغ 20، 50، 100 و 200 هزار ريالي ممکن شد.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، کليه متقاضيان اتوشارژ سيم‌کارت‌هاي اعتباري همراه اول، مي‌توانند ضمن مراجعه به وب سايت ويژه اتوشارژ سيم‌کارت‌هاي اعتباري همراه اول به نشاني www.autocharge.ir و با وارد كردن شماره سيم‌کارت اعتباري همراه اول مورد نظر خود، مقدار اتوشارژ را از ميان يکي از ارقام 20، 50، 100 و 200هزار ريالي انتخاب و با پرداخت آنلاين از طريق يکي از کارت‌هاي شبکه بانکي کشور، به طور مستقيم سيم‌کارت اعتباري همراه اول مورد نظر خود را شارژ كنند.

 

براساس اين گزارش، با استفاده از سرويس اتوشارژ سيم‌کارت‌هاي اعتباري همراه اول، ديگر نيازي به وارد کردن رمز شارژ از طريق کدهاي دستوري نبوده و بلافاصله پس از پرداخت، مبلغ شارژ خريداري شده مستقيما به حساب سيم‌کارت اعتباري همراه اول مورد نظر منتقل مي‌شود.

 

فروش بي‌واسطه و با قيمت مصوب، امنيت و اطمينان خاطر به دليل خريد مستقيم شارژ از همراه اول و همچنين امکان شارژ کليه سيم‌کارت‌هاي اعتباري همراه اول در هر لحظه و هر کجا از جمله مزاياي استفاده از سرويس اتوشارژ اعلام شد.

در هر حال مشتركان بايد هنگام خريد هرگونه سيم‌كارت كاركرده به دفتر خدمات مشتركين مراجعه كرده، قبض ميان دوره‌اي تهيه و آن را با فروشنده تسويه كنند تا در آينده پول مكالمه ديگران را نپردازند و اگر خريدار هستند نيز سند را به نام خود تنظيم كنند تا احتمالا يك سيم‌كارت به چند نفر فروخته نشود.

هرگونه خريد و فروش سيم‌کارت با هر شکل و شرايطي چنانچه تحت ضوابط و دستورالعمل دفاتر خدمات ارتباطي صورت نپذيرد، از تعهد شرکت ارتباطات سيار خارج است و هنگام خريد سيم‌كارت تلفن همراه از فعال بودن آن در حضور فروشنده اطمينان حاصل كرد و توصيه مي‌شود جهت هماهنگي نام و آدرس فروشنده تلفن همراه را نزد خود مشترك نگهداري شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2455 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/18 تعداد مشاهده: 1310
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر