کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

GPS جهان سریعتر و دقیق تر

این سیستم جدید قادر است تا موقعیت فرد را با دقت فراوان و تنها با ضریب اشتباه 20 فوت شناسایی کند و نمایش دهد.
 CIOL جهان یا سیستم موقعیت یابی جهانی Global Positioning System یک شکل به روز رسانی شده و ارتقاء یافته موقعیت یابهای قبلی است می تواند هدف ها را تنها با ضریب خطای 20 فوت یا اندکی بیشتر شناسایی کند.
این سیستم که ATM و Wall Street را برای تراکنش های time-stamp هدایت می کند می تواند به دولت آمریکا در پیدا کردن مخفیگاه طالبان، شرکتهای حمل و نقل برای پیدا کردن محموله های خود و مردم عادی برای پیدا کردن حیوانات خانگی گمشده شان کمک کند.
نسل اول GPS ها سه دهه پیش توسط پارکینسون و تیمش ساخته و تولید شد.
GPS نیز همانند اینترنت یک شبکه جهانی است که توسط آمریکا کنترل می شود با اینحال چین و روسیه در تلاشند تا GPS های منحصر به خود را بسازند.
این فرآیند ارتقاء که 8 میلیارد دلار هزینه را در برداشت سیستم GPS را بسیار معتبرتر، صحیح ترو قابل اطمینان تر از قبل ساخته است.
بر طبق این گزارش سیستم GPS جدید توسط 24 ماهواره جدید پشتیبانی می شود.

این ماهواره های جدید قادرند به منظور کاربردهای تجاری میزان سیگنالهای دریافتی تا سه برابر افزایش دهند و دارای ساعتهای اتمی می باشند که دارای دقت یک میلیارد در ثانیه در نمایش زمان می باشند.
ارتقاء فعلی GPS با هدف جلوگیری اختلال سیگنال هایی که از سایر دستگاهها و ایزارهای الکترونیکی سیاری که روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود نیز صورت گرفته است.
Bradford W. Parkinson که پدر GPS نام گرفته است گفت؛ GPS حقیقتا به منزله فانوس دریایی جهان اطلاعات و فناوری کنونی شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2457 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ITshow-news تاریخ خبر: 1389/03/18 تعداد مشاهده: 1303
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر