کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبدیل دوربین دیجیتال به وب کم

در دنياي امروز، يکي از دستگاه هاي ديجيتالي که به وفور در اکثر خانه ها يافت ميشود دوربين ديجيتال است. کاربران از اين دستگاه، براي عکسبرداري و نهايتأ فيلمبرداري بهره ميگيرند. اما سوالي که براي بسياري پيش آمده است اين است که آيا ميتوان از اين دوربين ديجيتال، به عنوان يک Webcam براي ارتباطات تصويري اينترنتي بهره برد؟ در اين ترفند قصد داريم به بررسي اين موضوع بپردازيم.
دوربين هاي ديجيتالي را از ديد کاربري ميتوان به سه نوع تقسيم کرد:
دوربينهايي که خود وب کم هستند، يعني علاوه بر قابليت دوربين بودن، توانايي وب کم شدن مستقيم را دارا ميباشند که طبعأ مشکلي ندارند.
اما مسئله اي که وجود دارد ميان گروهي است که تنها دوربين ديجيتال هستند.
گروهي از اين دوربينها تنها دوربين ديجيتال عکسبرداري هستند. يعني امکان فيلمبرداري را دارا نيستند. اين نوع دوربينهاي ديجيتال به هيچ وجه امکان وب کم شدن را دارا نيستند.
اما گروه آخر دوربينهاي ديجيتالي هستند که علاوه بر قابليت عکسبرداري، قابليت فيلمبرداري کوتاه مدت و يا بلند مدت را دارا هستند. اين نوع دوربينها را ميتوان به طريقي که به شما معرفي خواهيم کرد به عنوان يک Webcam با تمامي امکانات آن استفاده کنيد.

بدين منظور شما به يک کارت Capture (کارت TV) نياز داريد. اين کارت با قيمتي حدود 50 هزار تومن در بازار موجود است. استفاده اصلي اين کارت براي مشاهده تلويزيون از طريق کامپيوتر است. علاوه بر اين موضوع اين نوع کارتها، پس از نصب يک سوکت مربوط به Video نيز دارند که به منظور وصل کردن فيش ويدئو و ... استفاده ميشود. اما نکته اينجاست که اين نوع کارت در داخل ويندوز، به عنوان يک وب کم شناخته ميشوند. يعني شما ميتوانيد پس از نصب اين کارت، تصاوير پخش شده از تلوزيون خود را به ديگران به عنوان يک وب کم نشان دهيد.
اما به موضوع اصلي خود باز گرديم. دوربينهاي ديجيتال که قابليت فيلمبرداري دارند، همراه خود يک فيش مربوط به اتصال به تلوزيون و يا مانيتور را نيز دارا هستند. اکنون کافي است که يک سر اين فيش را به دوربين و سر ديگر را به سوکت مربوط به ويدئو در کارت Capture وصل کنيد.

اکنون نرم افزار مربوط به کارت TV، دوربين شما را داخل مانيتور نمايش ميدهد.
در نتيجه به عنوان مثال در نرم افزار ياهو مسنجر کافي است در داخل صفحه چت، دکمه Webcam را بزنيد. در نتيجه تصوير دوربين شما به عنوان وبکم براي طرف مقابل نمايان ميشود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2460 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ITshow-news تاریخ خبر: 1389/03/18 تعداد مشاهده: 4073
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر