کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317889 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارتقا به ویندوز 10 برای مصارف سازمانی و تجاری رایگان نخواهد بود

یک نکته‌ی کوچک اما اساسی که بسیاری افراد در مراسم مایکروسافت متوجه آن نشدند، این است که ویندوز 10 اگرچه در سال اول برای کاربران عادی رایگان خواهد بود، اما این مساله شامل حال سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری نخواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ هفته‌ی پیش مایکروسافت در اقدامی مشتری پسندانه، اعلام کرد که بروزرسانی به نسخه‌ی 10 سیستم‌عامل ویندوز برای تمام کاربران ویندوز 7 به بالا رایگان خواهد بود؛ اما در همان زمان مشخص نکرد که آیا استثنایی نیز برای این مساله قائل خواهد شد یا خیر. حال مدیر عمومی بخش امنیت مایکروسافت، به روشنی بیان کرده که ویندوز 10 برای کاربران تجاری و سازمانی رایگان نخواهد بود.

ویندوز 7 نسخه‌ی انترپرایز (سازمانی) و نیز ویندوز 8/8.1 نسخه‌ی انترپرایز شامل طرح ارتقاء رایگان به ویندوز 10 که هفته‌ی پیش معرفی کردیم نخواهند بود. با این حال این دسته از مشتریان قادر هستند خارج از این طرح، سیستم‌عامل ویندوز خود را به نسخه‌ی 10 نسخه‌ی انترپرایز بروزرسانی کنند؛ همچنین این دسته کاربران قادر خواهند بود از مزایای انعطاف کامل در بکارگیری ویندوز 10 با استفاده از زیرساخت مدیریتی فعلی خود بهره ببرند.

مساله‌ی انعطاف کامل در بکارگیری از نکات مهم برای سازمان‌ها به شمار می‌رود. کاربران عادی ویندوز 10 در صورتی که راه‌حل ارتقای رایگان به این نسخه را انتخاب کرده باشند، از سوی مایکروسافت مجبور به بروز نگاه داشتن دستگاه خود خواهند بود؛ موضوعی که بطور قطع سازمان‌ها در مقابل آن ایستادگی خواهند کرد. دلیل این موضوع، پیچیدگی‌های موجود در فرآیند ارسال بروزرسانی به تمامی دستگاه‌های سازمان است که می‌تواند در صورت اجرا نشدن دقیق، در شبکه‌های پیچیده‌ی سازمان ایجاد مشکل کند.

گفته می‌شود ویندوز 10 در پاییز سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24965 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/13 تعداد مشاهده: 2182
سافت گذر