کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لورفتن کنسول سه‌بعدی نینتندو پیش از معرفی رسمی

جزييات مربوط به كنسول بازي دستي سه‌بعدي نينتندو كه قرار است به‌زودي به بازار عرضه شود، در آستانه برگزاري نمايشگاه بازي E3 2010 لو رفت.

شركت ژاپني نينتندو از مدت‌ها پيش براي معرفي دستگاه بازي جديد خود كه در آن از فن‌آوري سه‌بعدي بهره گرفته شده، در نمايشگاه بازي ويديويي E3 كه هفته جاري در لس‌آنجلس برگزار مي‌شود، برنامه‌ريزي كرده بود.

تصاوير و مشخصات طراحي دستگاه جديد 3DS در وب سايت وايرد و سايت بازي Kotaku به نقل از يك وبلاگ‌نويس چيني كه مدعي است يك كيت طراحي براي اين كنسول بازي سه‌بعدي دارد، منتشر شدند.

اين وبلاگ‌نويس تصويري از كنسول را به همراه جزيياتي ارسال كرده كه بر اساس آن‌ها، اين دستگاه دو صفحه لمسي با اندازه متفاوت، يك حسگر شتاب و يك دوربين دارد.

طبق اعلام وب سايت Kotaku، اين سايت هم‌چنين به نقل از منابع صنعتي اعلام كرد كه نينتندو 3DS به‌طور قابل توجهي قدرتمندتر از دستگاه‌هاي دستي فعلي خواهد بود.

نينتندو تاكنون حاضر به تاييد يا تكذيب اين گزارش‌ها كه پيش از نخستين روز برگزاري نمايشگاه سالانه E3 منتشر مي‌شوند، نشده است. در اين نمايشگاه طراحان و ناشران جديدترين عناوين و دستگاه‌هاي بازي سال را به نمايش مي‌گذارند.

در حالي‌ كه قرار است كنترل‌هاي حركتي مانند پروژه ناتال و PSMove در راس توجهات قرار بگيرند اما تحليلگران صنعتي پيش‌بيني مي‌كنند بازي سه‌بعدي در سطح بالاتري در اين نمايشگاه مورد توجه قرار بگيرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2504 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/25 تعداد مشاهده: 1338
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر