کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 757133234 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318428 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با P37X گیگابایت، لپ‌تاپ ۱۷.۳ اینچی گیمینگ آشنا شوید

گیگابایت به تازگی لپ‌تاپ گیمینگ باریکی را روانه بازار کرده که در نوع خود محصولی جذاب به حساب می‌آید. این اپ‌تاپ به پردازنده Core i7 اینتل و کارت گرافیک GTX980M مجهز شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ P37X که به تازگی در سبد محصولات اولترابوک گیگابایت قرار گرفته محصولی برای بازی است که با دارا بودن پردازنده Intel Core i7-4720HQ و یکی از قدرتمندترین کارت گرافیک‌های مخصوص بازی با تراشه GTX980M ، امتیاز بسیار بالای ۱۰٫۰۰۰ در بنچمارک 3Dmark11 را رقم زده است. برای ذخیره‌سازی نیز از 2 عدد SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت با درگاه mSATA و دو دیسک سخت ۲ ترابایتی استفاده شده است. این امکانات سخت‌افزاری باعث توان پردازشی و ذخیره‌سازی عظیمی شده که در کنار وزن ۲.۸ کیلوگرمی و ضخامت تنها ۲۲.۵ میلیمتر محصولی ایده‌آل برای گیمرها محسوب می‌شود.

gigabyte-p37x-1

نمایشگر ۱۷.۳ اینچی این لپ‌تاپ رزولوشن 1080p دارد و دارای زاویه دید 160 درجه، با قابلیت آنتی رفلکس و از نوع مات است تا انعکاس نور و تصاویر اضافه را در صفحه نمایش کاهش دهد. همچنین تکنولوژی صوتی Dolby Digital Plus Home Theatre در زمینه صدا نیز تجربه صوتی بسیار دلچسبی را به کاربر می دهد و البته در کنار همه اینها یک پورت خروجی Mini Display Port با پشتیبانی از رزولوشن 4K هم در دسترس خواهد بود تا گستره کاملی از امکانات صوتی و بصری برای کاربران فراهم باشد.

در زمینه کنترل و دفع حرارت نیز P37X با استفاده از فناوری اختصاصی Gigabyte Supra-Cool که از لوله های انتقال حرارت دوتایی و دو عدد فن جداگانه برای GPU و CPU تشکیل شده، پایداری و اطمینان بالایی را هنگام سنگین‌ترین کارها و پردازش‌ها نوید می‌دهد.

gigabyte-p37x-2

در پایان می‌توان گفت P37X گیگابایت، مشخصات فنی بسیار قدرتمندی را در ظاهری باریک و نسبتا سبک ارائه می‌دهد، تا گیمر بتواند به راحتی اصلی‌ترین ابزار خود را حمل کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25230 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/29 تعداد مشاهده: 1649
سافت گذر