کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مخفی کردن فایل‏ها و فولدرها به روشی جدید و ابتکاری

به طور کلي روش‏هاي متعددي براي مخفي نمودن فايل‏ها و فولدرها و خارج کردن آنها از ديد و دسترس ديگران وجود دارد. نرم افزارها و برنامه‏هاي جانبي کوچک و بزرگي نيز بدين منظور ساخته شده‏اند. اما در اين ترفند قصد داريم به معرفي يک روش جديد، ابتکاري و پيشرفته بپردازيم که باعث مخفي‏سازي فايل‏ها و فولدرها با درجه امنيت بالا مي‏گردد. با بهره‏گيري از اين ترفند مي‏توانيد امنيت و اختفاي فايل‏ها و فولدرهاي خود را کاملاً تضمين کنيد.

براي اين کار:
پيش از هر کاري لازم است قابليت نمايش ديدن فايل‏هاي مخفي و فايل‏هاي مخفي سيستمي را در محيط ويندوز فعال کنيد. بدين منظور از منوي Start به Control Panel برويد. بر روي Folder Options دوبار کليک کنيد و در پنجره باز شده به تب View برويد. اکنون تيک گزينه Show hidden files, folders, and drives را بزنيد و تيک گزينه Hide protected operating system files را برداريد (در صورت مشاهده پيغام، Yes بزنيد). در پايان بر روي دکمه OK کليک نماييد.
اکنون نيازمند يک برنامه جانبي به نام Attribute Changer هستيد. کار اين نرم افزار کم حجم و رايگان، مخفي‏سازي فايل‏ها نيست بلکه تغيير ويژگي‏هاي فولدرها در محيط ويندوز است. ما قصد داريم از اين کارايي نرم افزار، جهت استفاده از اين ترفند مخفي‏ سازي استفاده کنيم.

آخرين نسخه اين نرم افزار را به طور مستقيم از لينک زير دانلود کنيد:
http://www.tarfandestan.com/files/AC-Tarfandestan.com.exe
پس از دانلود فايل، برنامه را نصب نماييد.
در قدم بعدي بايستي اقدام به خالي کردن محتويات Recycle Bin يا سطل آشغال ويندوز کنيد. بدين منظور بر روي آيکن Recycle Bin در صفحه دسکتاپ راست کليک کرده و Empty Recycle Bin را انتخاب نموده و Yes بزنيد تا محتويات آن خالي شويد.
حال پنجره My Computer يا Computer را باز نموده و به دلخواه وارد يکي از درايوهاي ويندوز (به عنوان مثال درايو C) شويد.
اکنون در صورتي که فرمت درايو شما:
1- FAT32 باشد در ريشه درايو فولدري به نام Recycled به چشم مي‏خورد. آيکن اين فولدر شبيه به سطل آشغال است.
2- NTFS باشد در ريشه درايو فولدري به نام RECYCLER قرار دارد. شما بايستي ابتدا وارد اين فولدر شويد. در درون فولدر RECYCLER، يک يا بيش از يک فولدر با آيکن سطل آشغال وجود دارد که نامي طولاني با ترکيب حرف و عدد دارد (به عنوان مثال S-1-5-21-1220945662-573735546-1801674531-500).
شما بايستي اين فولدر که آيکن آن سطل آشغال است (Recycled يا آن فولدري که نام طولاني دارد) را Copy کرده و در محلي دلخواه (به عنوان مثال صفحه دسکتاپ) Paste نماييد. نام اين فولدر جديد کپي شده که همچنان آيکن سطل آشغال دارد را در اين ترفند به عنوان مثال winpars قرار مي‏دهيم.
در گام بعدي بر روي فولدر winpars راست کليک کرده و گزينه Change Attributes (که پس از نصب برنامه Attribute Changer اضافه شده است) را انتخاب کنيد.
در پنجره باز شده، تيک گزينه System را برداريد و بر روي دکمه OK کليک نماييد.
خواهيد ديد که آيکن فولدر از سطل آشغال به يک فولدر معمولي تغيير خواهد کرد.
حالا وارد فولدر winpars شويد. اکنون فايل‏ها و فولدرهايي که قصد داريد مخفي شوند را Cut کرده و به داخل اين فولدر Paste کنيد.
پس از Paste کردن فايل‏ها و فولدرهاي مورد نظر به فولدر winpars، مجدد بر روي اين فولدر راست کليک کرده و Change Attributes را انتخاب کنيد. حال تيک گزينه System را بزنيد (دقت کنيد مربع آن را پر نکنيد، بلکه تيک آن را بزنيد). سپس بر روي دکمه OK کليک کنيد.
خواهيد ديد که فولدر مجدداً به يک سطل آشغال تغيير ماهيت داده است.
اکنون در صورتي که وارد فولدر winpars شويد خواهيد ديد که اثري از فايل‏ها و فولدرهايي که به داخل آن Paste کرده بوديد وجود ندارد! حتي اين فايل‏ها و فولدرها با قابليت Search ويندوز نيز نمايش داده نمي‏شوند.

براي اين که اين فايل‏هاي ناپديد شده را مجدداً بازيابي کنيد، کافي است همان مراحل بالا را طي کنيد. يعني بر روي فولدر winpars راست کليک کرده و Change Attributes را انتخاب کنيد و سپس تيک System را بزنيد و OK کنيد. با وارد شدن به فولدر، فايل‏هاي مخفي شده پديدار مي‏شوند. براي مخفي‏سازي مجدد نيز کافي است تيک System را دوباره بزنيد.

لازم است به ذکر است اين ترفند بر روي کليه نسخه‏هاي ويندوز قابل انجام است. علاوه بر آن در صورتي که اين فولدر به هر کامپيوتر ديگري که سيستم عامل ويندوز داشته باشد منتقل شود باز هم محتويات آن ناپيدا خواهد بود. اين بدين معني است که در صورتي که نرم افزار Attribute Changer را از روي ويندوز پاک کنيد باز هم فايل‏هاي داخل آن فولدر مخفي خواهد بود. در نتيجه در صورتي که اختفاي فايل‏ها خيلي براي‏تان اهميت داريد مي‏توانيد نرم افزار Attribute Changer را از روي ويندوز پاک کنيد، سپس هر زمان که نياز به بازيابي فايل‏ها داشتيد برنامه را نصب کنيد و به روشي که در بالا توضيح داده شد تيک گزينه System را برداريد تا فايل‏ها پديدار شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2527 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: ITshow-news تاریخ خبر: 1389/03/29 تعداد مشاهده: 1461
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر