کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل نرم افزار امنیتی مک را بروز کرد

در پی بروز مشکل امنیتی در سیستم عامل مک شرکت اپل نرم افزار مبارزه با بدافزارها و تروجان‌های این سیستم عامل را برای تمامی دستگاه‌های خود بروز کرد.

 

این اسب تروجان به هکرها اجازه می‌داد تا کنترل مک بوک، iMac و مک مینی کاربران را بدست بگیرند وبروز رسانی نرم افزار ضد تروجان که به تازگی در سیستم عامل ۱۰٫۶٫۴ مک ایجاد شده بود به این صورت گزارش شده است:

“شرکت اپل نرم افزار “XProtect.plist “را بروز رسانی کرد  که دیگر کاربران از بایت ترجان ها و malware نگرانی نداشته باشند”.

چندی پیش کارشناسان شرکت امنیتی “سوفوس″در ماه آوریل نسبت به وجود یک حفره امنیتی در سیستم عامل مک هشدار داده بودند که هکرها می‌توانستند از ضعف امنیتی موجود در برنامه” iPhoto” این سیستم عامل ،به رایانه قربانی دسترسی پیدا کرده و شروع به توزیع ابزار مخرب کنند و در نتیجه به صورت سیل آسا به کاربر ایمیل‌های ناخواسته ارسال کرده و در مواردی می‌توانستند به راحتی به فایل‌ها و تصاویر کاربران نیز دسترسی پیدا کنند.

کارشناسان نسبت به شرکت اپل این انتقاد را وارد کرده‌اند که چرا به جای اطلاع رسانی به کاربران در مورد این حفره امنیتی ، به صورت بی صدا آن را بروز کرده است و به نظر می‌رسد که شرکت اپل بیشتر به فروش بیشتر می‌اندیشد .

کاربران سیستم عامل مک باید از این به بعد بیشتر هوشیار باشند چون شرکت اپل به انها هشدار نمی‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2529 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/03/29 تعداد مشاهده: 1398
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر