کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویری مفهومی از پرچم‌دار بعدی میزو منتشر شد

کمپانی چینی میزو سال قبل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و گوشی‌های عالی با قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار کرد. پرچم‌دار‌های حال حاضر این کمپانی MX4 و MX4 Pro نام دارند. امروز تصویری مفهومی از گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده این شرکت منتشر شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ این روز‌ها دو گوشی پرچم‌دار با نام گلکسی اس 6 از سامسونگ و وان M9 از اچ‌تی‌سی در صدر خبر‌ها هستند. اما از سال پیش مشخص شده که شرکت‌های چینی نیز با تولید گوشی‌های هوشمند عالی می‌توانند به رقابت به غول‌های حال حاضر این بازار بپردازند.

تصویر مفهومی از پرچم‌دار آینده شرکت میزو همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، طراحی بسیار خوبی دارد. هیچگونه کناره‌ای در هر دو سمت چپ و راست نمایشگر وجود ندارد و دکمه پاور نیز به پشت دستگاه منتقل شده و گوشه‌های تلفن نیز به شکلی جالب انحنا پیدا کرده است.

این تصویر مفهومی بنا به شایعات و چند مشخصه احتمالی از پرچم‌دار بعدی میزو بدست آمده است. MX5 به پردازنده هشت هسته‌ای، حافظه رم ۴ گیگابایت . حافظه ذخیره سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت مجهز خواهد شد. گفته می‌شود دوربین پشتی این گوشی هوشمند قدرتمند با رزولوشن ۲۲ مگاپیکسل و سنسور Exmor RS IMX239 سونی همراه شده و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، بلندگو‌های استریو، ضخامت ۶.۴ میلی‌متر و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25315 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/12/05 تعداد مشاهده: 1389
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر