کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتخاب همزمان فایل‌های دلخواه بدون نیاز به کیبورد

آيا به دنبال روشي براي انتخاب آسان چندين فايل يا پوشه در ويندوز هستيد؟ از اين که براي انتخاب چند فايل کليدهاي کنترل يا شيفت را پايين نگه داريد خسته شده ايد؟ مطمئنا شما نيز با روش هاي انتخاب چند فايل توسط کليدهاي کنترل و شيفت آشنايي داريد. همان طور که مي دانيد با پايين نگه داشتن کليد کنترل مي توانيد فايل هاي مختلف را به حالت انتخاب درآوريد و با پايين نگه داشتن کليد شيفت نيز مي توانيد مجموعه اي از فايل هاي متوالي را از يک فايل تا فايل ديگر انتخاب کنيد. اگر به دنبال روش ساده تري براي اين کار هستيد و مي خواهيد تنها با استفاده از ماوس به انتخاب چندين فايل بپردازيد طبق روش زير عمل کنيد ضمنا اين ترفند در ويندوزهاي ويستا و 7 قابل استفاده است.

براي اين کار:

1- به Computer رفته و از Toolbar گزينه Tools را انتخاب کرده و در منوي ظاهر شده گزينه Folder Options را انتخاب نماييد. همچنين مي توانيد روي گوي استارت ويندوز کليک کرده و پس از تايپ عبارت Folder Options در کادر جستجو، کليد اينتر را فشار دهيد.

2- به تب View مراجعه کنيد و از بخش Advanced Settings علامت چک مارک کنار گزينه Use check boxes to select items را به حالت فعال درآوريد و سپس Apply کنيد.

همان طور که مشاهده مي کنيد از اين پس کنار نام فايل ها و پوشه هاي شما يک مربع کوچک قرار گرفته است که به کمک آن به راحتي مي توانيد فايل ها يا پوشه هاي مورد نظرتان را به حالت انتخاب درآوريد. همچنين از اين قابليت براي انتخاب چندين آيکون يا برنامه در دسکتاپ نيز مي توانيد استفاده کنيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2546 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: ITshow-news تاریخ خبر: 1389/03/31 تعداد مشاهده: 1455
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر