کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757460779 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318462 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

7 اپلیکیشن کیبورد برای دستگاه‌های اندرویدی

هیچ‌کس شما را مجبور نکرده تا به صفحه کلید پیش‌فرض گوشی یا تبلت اندرویدی خود قانع باشید و لذت استفاده از کیبوردهای جذاب‌تر را از خود دریغ کنید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ همیشه راه‌هایی برای ایجاد تنوع و پیشرفت وجود دارد و یکی از انعطاف‌پذیری‌های اندروید این است که به سادگی می‌توان کیبورد پیش‌فرض آن را صفحه کلید‌های مجازی جایگزین کرد. این‌بار قصد داریم در زومیت شما را با 7 اپلیکیشن کیبورد آشنا کنیم که هر کدام ظاهر و امکانات متفاوتی دارند. تمام نسخه‌های معرفی شده از اپلیکیشن‌های زیر یا رایگان هستند یا نسخه آزمایشی آنها به صورت رایگان در دسترس است.

Google Keyboard (رایگان)

کیبورد گوگل دربرگیرنده بهترین امکاناتی است که می‌توانید روی دیگر اپلیکیشن‌های سوم شخص پیدا کنید. از این ویزگی‌ها می‌توان به تشخیص کلمات در کنار تایپ‌کردن آنها، تبدیل سخن به متن و دیکشنری اشاره کرد که می‌تواند سبک و نوع نوشته شما را یاد بگیرد.

google-keyboard

این اپلیکیشن بر روی تمامی دستگاه‌هایی که به سیستم عامل اندروید نسخه 4.0 یا بالاتر مجهز هستند، نصب می‌شود و مانند تمامی کیبوردهای حرفه‌ای قبلی عمل می‌کند. می‌توانید تمامی گزینه‌های شخصی‌سازی مانند قالب‌ها، صدا و ویبره (لرزاننده)، طرح‌ها و قابلیت اصلاح خودکار را در اختیار داشته باشید.

یکی از جزئیات جالب در مورد کیبورد گوگل این است که می‌تواند مخاطبین شما را تشخیص داده و زمان تایپ اسامی آنها را پیشنهاد دهد. در بین خطوط دیکشنری شخصی شما می‌تواند کلمات پیشنهادی یا شکل اصلاح‌شده آنها را پیشنهاد دهد. بعد از اینکه توانستید یک یا دو مورد را به گوگل آموزش دهید، آنگاه استفاده از اسامی، نام‌های مستعار تکیه کلام‌ها و اصطلاحات خیلی راحت‌تر خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌‌های این اپلیکیشن پشتیبانی از شکلک‌های داخلی، دیکشنری با قابلیت پشتیبانی بیش از 25 زبان و طراحی ساده است که کاملا تخت و مطابق سبک گوگل به نظر می‌رسد.

badge-gp

دانلود از بازار

Flesky ( قیمت 1.99 دلار همراه با نسخه آزمایشی رایگان)

کیبورد فلکسی در فراهم‌کردن یک تجربه سریع و دقیق از تایپ‌کردن عملکرد بسیار خوبی دارد. خوشبختانه در کنار این قابلیت‌ها، توانایی‌های دیگری هم دارد.

flesky

این اپلیکیشن که نسخه 30 روزه آن به صورت آزمایشی و رایگان در اختیار شماست، دارای طراحی جذاب و مینیمالیستی است که بیش از 2 هزار پوسته برای ان وجود دارد. همچنین می‌توانید بیش از 800 شکلک، ژست‌های متنوع، بیش از 40 زبان و تنظیمات شفاف‌سازی قالب را مورد استفاده قرار دهید و از یک طراحی کاملا شخصی لذت ببرید.

اگر نیاز دارید تا بین اپلیکیشن‌های جی‌میل، فیسبوک مسنجر و توئیتر جابجا شوید، نیازی نیست نگران باشید و لانچر برنامه به شما این اجازه را می دهد تا مستقیما و بدون ترک صفحه کلید به اپلیکیشن‌های دیگر بروید. همچنین امکان پشتیبانی از تصاویر GIF یا پسوندهای دیگر در اپلیکیشن فلکسی وجود دارد و می توانید طرح رنگین‌کمان را برای زمان فشردن دکمه‌ها انتخاب کنید یا طرح‌های Frozen و Hunger Games را به نمایش درآورید. تجربه کار با فلکسی بسیار لذت‌بخش است ولی وقتی آنرا مطابق نظر خود تغییر می‌دهد، جذابیت آن بیشتر می‌شود.

باید یادآوری کنیم که این صفحه کلید از قابلیت swiping یا کشیدن انگشت روی حروف برای تایپ استفاده نمی‌کند و بیشتر به درد آنهایی می‌خورد که علاقه دارند با فشردن حروف کلمات خود را تایپ کنند. البته جای نگرانی نیست و قطعا می‌توانید چنین مواردی را نادیده بگیرید.

badge-gp

Minuum (قیمت 3.99 دلار همراه با نسخه آزمایشی رایگان)

Minuum ابتدا به عنوان یک پروژه Indiegogo فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از آن به خوبی توانست جای خود را در بین افرادی باز کند که انگشتان بزرگی دارند! شگفتی شما زمانی بیشتر می‌شود که ببینید کیبورد واقعی تا چه اندازه کوچک است.

minnum

راز این کارایی خوب این اپلیکیشن در الگوریتم پیش‌بینی کلمات است که می‌فهمد دقیقا موقع تایپ می‌خواهید چه بگویید. برای فعال‌ یا غیرفعال‌کردن قابلیت تصحیح خودکار کلمات خیلی راحت می‌تواند از نوار فعالسازی استفاده کنید. کیبورد مینوم، مانند دیگر صفحه کلیدهای رده‌بالا از چندین زبان و طراحی مختلف پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید از حدود 900 شکلک، دسترسی سریع به لغتنامه، جستجوی گوگل و یک دیکشنری نیز استفاده کنید. حالت شناور نیز در گوشی‌های هوشمندی که دارای اندازه بزرگتر هستند به خوبی کار می‌کند و صفحه کلید را بالای نمایشگر شما قرار می‌دهد.

بعد از اینکه به استفاده از مینوم عادت کردید، آنگاه این اپلیکیشن می‌تواند موارد زیادی را از کاربر وفادار خود ثبت کند. همچنین با فعال‌کردن حالت Mini Mode در ابتدا می‌تواند آزاردهنده باشد ولی وقتی کم‌کم روش کار دستتان آمد، آن وقت می‌بینید تا چه اندازه می‌تواند باعث ذخیره زمان و فضا شود. در نسخه به‌روز شده کیبورد مینوم چندین قابلیت جدید نیز اضافه شده است.

اگر علاقمند شدید تا از این اپلیکیشن استفاده کنید، می‌توانید نسخه 30 روزه آزمایشی آن را به صورت رایگان نصب کنید. توجه داشته باشید که برای آشنایی بیشتر با مینوم باید کمی وقت بگذارید.

badge-gp

Ai.type (قیمت 3.99 دلار همراه با نسخه آزمایشی رایگان)

اگر قرار باشد از هوشمندترین کیبورد موجود با قابلیت شخصی‌سازی بالا صحبت کنیم، قطعا باید به اپلیکیشن ai.type اشاره کنیم. اگر دنبال ابزاری هستید که نهایت سفارشی‌سازی را برای شما به ارمغان بیاورد، باید بگوییم انتخاب شما اینجاست. این صفحه کلید دقیقا برای آنهایی طراحی شده است که دنبال یک تغییر و تحول جدی هستند.

at.type

Ai.type نیز مانند بقیه اپلیکیشن‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم از سیستم پیش‌بینی، تصحیح خودکار و تکمیل خودکار کلمات نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه می‌توانید به بیش از 800 شکلک و پشتیبانی از هزاران زبان دسترسی داشته باشید. با ورود به قسمت Theme Market (که داخل اپلیکیشن تعبیه شده است)، صدها کیبورد با طراحی سفارشی در اختیار شما قرار می‌گیرد و ai.type به کاربران خود اجازه می‌دهد تا رنگ‌ها، تصاویر پس‌زمینه، فونت‌ها و موارد دیگر را دستکاری کنند. همچنین امکان ایجاد طرح ترکیبی و به اشتراک‌گذاشتن آن برای دیگران وجود دارد.

با اینکه برای استفاده دائمی از این اپلیکیشن باید 4 دلار بپردازید ولی نسخه 14 روزه و کامل آن نیز برای علاقمندان قابل استفاده خواهد بود.

badge-gp

SwiftKey (رایگان)

این صفحه کلید یکی از قدیمی‌ترین‌ها و در عین حال بهترین و مشهورترین کیبوردهایی است که طی چند سال اخیر برای کاربران اندرویدی منتشر شده و سال به سال نیز بهتر شده است. شما در این اپلیکیشن می‌توانید بسته‌ای از قابلیت‌های استاندارد شامل قالب‌ها، تصحیح خودکار، پیش‌بینی کلمات و انواع طراحی‌ها را مشاهده کنید. همانطور که احتمالا حدس زدید، امکان استفاده از شکلک‌ها و قالب‌های مختلف نیز وجود دارد.

swiftkey

شما می‌توانید از سوئیفت‌کی در بسیاری از سرویس‌های ابری نظیر جی‌میل، توئیتر، فیس‌بوک و... با توجه به روش خود برای تایپ و صحبت‌کردن استفاده کنید. ویژگی Trending Phrases نیز امکان استفاده از زبان بازاری را برای صحبت با دوستان فراهم می‌کند.

سوئیفت‌کی کارایی‌های زیادی دارد ولی هیچگاه خسته‌کننده نمی‌شود. این اپلیکیشن برای آنهایی که به کیبورد شبیه Goldilocks (کارتونی) علاقه دارند، گزینه بسیار مناسبی است. به علاوه مهمترین قسمت جای است که سوئیفت‌کی برای همه رایگان است.

badge-gp

دانلود از بازار

Go Keyboard (رایگان)

اپلیکیشن‌های سری Go را تقریبا اکثر کاربران می‌شناسند و اگر به طراحی‌ها و رنگ‌های سفارشی علاقه دارید، باید بگوییم اپلیکیشن Go Keyboard در کنار شماست. تا کنون بیش از 10،000 قالب برای این صفحه کلید در نظر گرفته شده است که هر دقیقه به تعداد آنها اضافه می‌شود. با ورود به فروشگاه پلی‌استور گوگل یا از طریق فروشگاه داخلی اپلیکیشن می‌توانید این قالب‌ها را در کنار موارد دیگر ببینید که در دسترس همه قرار دارد.

go

مبادا فکر کنید همه چیز به همین جا ختم می‌شود، هنوز قسمت‌های خوب آن باقی مانده است. در واقع صفحه کلید Go اصلاح و تصحیح کلمات، پیشنهادات، شرت‌کات‌ها (میانبرها)، تبدیل صدا به متن و سیستم کشیدن انگشت روی حروف برای تایپ‌کردن را ارائه می‌کند.

این اپلیکیشن ضمن پشتیبانی بیش از 60 زبان و انواع طراحی‌ها QWERTY، QWERTZ، AZERTY، سبک عددی و موارد مشابه، به خوبی روی تبلت‌های نیز کار می‌کند.

badge-gp

دانلود از بازار

Swype (قیمت 99 سنت به همراه نسخه آزمایشی رایگان)

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های با سابقه و کلاسیک برای استفاده به جای کیبورد سوایپ است که از سیستم کشیدن انگشت روی حروف برای تایپ استفاده می‌کند. با اینکه بهترین کارایی این اپلیکیشن توسط دیگر برنامه‌های وام گرفته شده است، ولی به هیچ عنوان به این معنی نیست که سوایپ بلااستفاده خواهد بود.

swype

Swype نه تنها کارامد است، بلکه بسیار هوشمند بوده و تنظیمات زیادی دارد که توسط کاربر تعریف می‌شود. به لطف Nuance و سیستم دیکته Dragon، این اپلیکیشن را باید بهترین نمونه در کلاس کیبوردهایی بدانیم که از قابلیت تبدیل صدا به متن پشتیبانی می‌کنند.

آنهایی که از چندین دستگاه استفاده می‌کنند یا مجبور هستند مدام در حال تغییر و ارتقا باشند می‌توانند به کمک یک اکانت سیستم ابری به دیکشنری شخصی خود که برای ساخت آن زمان زیادی صرف کرده‌اند، دسترسی داشته باشند، حتی اگر قرار باشد از دستگاه جدید استفاده کنند. مشابه آنچه در سوئیفت‌کی رخ می‌دهد، اپلیکیشن سوایپ نیز به شما کمک می‌کند تا جدیدترین کلمات و عبارات را در اختیار داشته باشید. به‌طور پیشفرض و به عنوان یک ویژگی، اسامی اشخاص مهم مانند Chiwetelu Ejoifor و Benedict Cumberbatch به صورت خودکار به کلمات دیگر تبدیل نمی‌شوند.

badge-gp

با اینکه قیمت نسخه کامل کیبورد سوایپ 1 دلار است ولی برای امتحان می‌توانید از نسخه 30 روزه آزمایشی و رایگان آن استفاده کنید.

تصمیم‌گیری با شماست!

اکنون زمان آن فرارسیده تا بعد از معرفی زومیت از 7 اپلیکیشن برتر به عنوان جایگزین کیبورد پیشفرض اندروید، گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25499 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/12/17 تعداد مشاهده: 1728
سافت گذر