کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برگزاری دومین جشنواره‌ی ارزیابی وب‌گاه‌های دولتی در کشور

قائم مقام دبير شوراي عالي اطلاع‌رساني از برگزاري جشنواره ارزيابي وب گاه‌هاي دولتي در تاريخ 29 تيرماه در محل مركز همايش‌هاي بين‌المللي سازمان صدا و سيما خبر داد.

سعيد سالاريان با اشاره به تفاهم دبيرخانه شورا در سال 86 با ستاد تبصره 13 در راستاي سياست كاهش تقاضاي سفر و انجام ارزيابي وب‌گاه‌هاي خدمات‌رساني و اطلاع رساني دولتي گفت: اين امر به منظور مقايسه فعاليت مسوولان در چگونگي ارائه خدمات از طريق وب‌گاه‌ها انجام مي‌شود.

او با بيان اين كه سال گذشته 186 شركت‌كننده در جشنواره حضور يافتند كه از آن ميان 18 برگزيده در حوزه‌هاي مختلف حائز كسب رتبه و جايزه شدند، ادامه داد: در سال 86 ابلاغي از سوي معاون اول رئيس جمهور داشتيم كه طبق آن همه دستگاه‌هاي دولتي به ايجاد پيشخوان خدمات الكترونيك ملزم شدند و فرصت يافتند تا پايان سال اين كار را كامل كنند و به اين بهانه اولين جشنواره ارزيابي وب‌گاه‌هاي دولتي برگزار شد.

وي با بيان اين كه به منظور ثبت نام وب‌گاه‌هاي دولتي در جشنواره امسال نامه‌هايي به وزيران، استانداران و مسوولان نهادهاي مختلف سه قوه كشور ارسال شد، اظهار كرد: بيش از 500 دستگاه دولتي و نهاد حاكميتي براي حضور در اين جشنواره ثبت نام كرده‌اند.

سالاريان خاطرنشان كرد: از آنجا كه ارزيابي وب‌گاه‌هاي دولتي طبق استانداردهاي بين‌المللي و به همان شكل كه در ديگر نقاط دنيا انجام مي‌شود، صورت مي‌گيرد، تمامي وب‌گاه‌هاي دستگاه‌هاي حكومتي مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند زيرا دولت در ساير كشورها به منزله حكومت است، بنابراين قوه قضائيه، مجريه و مقننه هر سه در اين جشنواره مشاركت دارند.

قائم مقام دبير شوراي اطلاع‌رساني هدف اصلي از برگزاري اين جشنواره را آشنايي دستگاه‌ها با توانمندي‌ها و ارائه خدمات جديد از سوي آن‌ها به مردم عنوان و اظهار كرد: در نهايت وب‌گاه‌هايي كه مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند اشكالات خود را رفع خواهند كرد؛ بعد از ارزيابي در نخستين جشنواره، تفاوت‌هاي بسيار چشمگيري در خدمات اطلاع‌رساني دستگاه‌هاي دولتي ديده شد، به طوري كه حتي خدماتي كه مسلتزم دريافت و يا صدور مدارك باشند نيز به صورت غيرحضوري ارائه مي‌شوند.

وي افزود: در اين راستا بسياري از خدمات در سايت Iran.ir قرار گرفت تا مردم از رجوع مكرر به دستگاه‌ها بي‌نياز شوند، هرچند توقعي كه از اين سايت بود، به‌طور كامل محقق نشده است. البته تا رسيدن به نقطه مطلوب در مقايسه با كشورهاي پيشرفته راه طولاني در پيش داريم. اما آنچه تاكنون انجام شده قابل تقدير است و ارزيابي‌ها به طور قطع بي‌تاثير نيست.

او درباره‌ي فواصل زماني برگزاري جشنواره ارزيابي وب‌گاه‌هاي دولتي گفت: تصميم بر آن است كه اين جشنواره به صورت ساليانه برگزار شود اما از آنجا كه به مقدمات و مصوبات خاص خود احتياج دارد، تاكنون اين اتفاق نيفتاده است اما دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني تصميم به برگزاري هر ساله اين جشنواره دارد.

وي تاكيد كرد: يكي از ويژگي‌هاي ارائه خدمات و اطلاع‌رساني به‌صورت الكترونيك شفافيت ارائه خدمات است، عدم سرويس دهي به‌صورت غيرحضوري به اين ميزان براي مخاطب و ارباب رجوع ايجاد شفافيت نمي‌كند.

مهدي آقامحمدي - معاون پشتيباني مالي دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني - هم در بيان ميزان جوايز اهدايي به برگزيدگان جشنواره با بيان اين كه هدف از برگزاري عمل به وظايف و ايجاد انگيزه رقابتي بين وب‌گاه‌هاي دولتي است اظهار كرد: 200 ميليون تومان اعتبار لازم براي فعاليت علمي، برگزاري جشنواره و جوايز آن پيش‌بيني شده است.

مهدي به‌نيافر ـ مدير بخش علمي جشنواره ـ نيز با اشاره به قوانين الزام‌آور دستگاه‌هاي دولتي مبني بر ارائه خدمات به‌صورت الكترونيكي گفت: در سه حوزه خدمات اطلاع‌رساني، خدمات تراكنش مالي و خدمات تعاملي سازماني، به سه دستگاه برگزيده و نيز در حوزه پاسداشت خط و زبان فارسي در محيط وب دستگاه‌هاي حاكميتي، امنيت وب‌گاه‌هاي حاكميتي و زيرساخت و فن‌آوري وب‌گاه‌ها به‌صورت ويژه، جوايزي به برگزيدگان اين جشنواره كه از سوي هيات علمي دانشگاه شريف مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند، اهدا خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2562 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/04/02 تعداد مشاهده: 1455
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر