کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317984 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با هر گل جام‌جهانی ترافیک اینترنتی توئیتر افزایش میابد

رسانه‌هاي خبري اعلام کردند که با هر گلي که در مسابقات جام جهاني فوتبال 2010 زده مي‌شود، ميزان ترافيک اينترنتي شبکه اجتماعي توئيتر افزايش ميابد و اين جريان باعث شده است تا رکورد تازه‌اي از حضور کاربران جهاني در توئيتر به ثبت برسد.

به طور ميانگين در يک روز عادي در هر ثانيه 750 به‌روزرساني در شبکه اجتماعي توئيتر صورت مي‌گيرد. اما پس از آنکه تيم ملي فوتبال ژاپن در روز دوشنبه هفته جاري در مقابل تيم ملي کامرون به پيروزي رسيد، در هر ثانيه 2940 توئيت در سايت اينترنتي توئيتر صورت گرفت.

گفته مي‌شود که پس از زدن اول گل تيم برزيل به کره جنوبي در روز دوشنبه و گل‌هاي رد و بدل شده در مسابقه بين مکزيک و آفريقاي جنوبي در تاريخ 11 ژوئن نيز ترافيک شبکه اجتماعي توئيتر به بيشترين حد خود رسيد.

گفته مي‌شود که توئيتر در جريان مسابقه روز جمعه بين دو تيم آمريکا و اسلواني که نتيجه آن 2-2 شد نيز روز پرترافيکي داشت که البته آمار دقيق مربوط به حضور کاربران در توئيتر در آن روز هنوز منتشر نشده است.

البته بايد توجه داشت که مشترکان شبکه اجتماعي توئيتر بسکتبال را بيشتر از فوتبال دوست دارند. در پنج‌شنبه هفته گذشته در جريان برگزاري مسابقات قهرماني بسکتبال NBA آمريکا، پس از مسابقه دو تيم Los Angeles Lakers و Boston Celtics در هر ثانيه 3085 توئيت در سايت اينترنتي تويئتر انجام شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2568 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/04/02 تعداد مشاهده: 1168
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر