کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل با یک بروزرسانی مشکل آیفون ۴ را حل می‌کند!

به نقل از پایگاه اینترنتی” Tgdaily”،طبق خبر منتشر شده در فروم رسمی شرکت اپل این شرکت قصد دارد تا بزودی یک بروز رسانی برای فریمور آیفون منتشر کند که انتظار می‌رود تا مشکل انتن‌دهی آیفون ۴ را که با لمس بعضی از نقاط آن رخ می‌داد را برطرف کند.

 

در حقیقت شرکت اپل که بعد از هیاهوی فراوان آیفون جدید را با ویژگی‌های خوب و دوربین ارتقاء یافته روانه بازار کرد از چند روز پیش زیر بارانی از انتقادات به خاطر مشکل انتن دهی آیفون ۴ قرار گرفت  که حتی استیو جابز پیشنهاد کرد که آیفون جدید را با دست چب استفاده کنند  که همین گفته‌ها موجب اعتراض اتحادیه چب دستان جهان شد.

بعضی از کارشناسان سخت افزاری، ابتکار شرکت اپل در قرار دان آنتن آیفون ۴ در قاب موبایل را سبب بروز مشکل برای آیفون جدید دانستند و این انتقادات ادامه داشت تا آنجایی که شرکت اپل ضمن قبول این مشکل  ،آنرا یک ایراد نرم افزاری دانست  و البته برخی از کاربران آیفون ۳GS نیز بعد از بروز کردن ایفون خود به فریمور ۴ از بروز مشکل برای بعضی از نرم‌افزارهای نصب شده خود  گزارش داده‌اند.

طبق گزارش وب سایت اپل اینسایدر ،مهندسین فنی شرکت اپل این مشکلات نرم افزاری را حل کرده و فریمور جدید با کد  ۴٫۰٫۱ در روز دوشنبه عرضه خواهد شد  و همچنین در این فروم همچنین اعلام شده است که مشکل آنتن دهی فقط برای آیفون جدید وجود دارد و کاربران آیفون‌های سری قبل نباید نگران باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2589 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/04/06 تعداد مشاهده: 1162
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر