کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه دریافت هرزنامهها را متوقف کنیم؟

احتمالا تاکنون به ايميل‌هايي با موضوعات مختلف در صندوق پست الکترونيکي خود برخورده‌ايد که انتظار دريافتشان را نداشتيد؛ اين ايميل‌ها که به صورت انبوه به کاربران ارسال شده و يک صنعت چند ميليارد دلاري را تشکيل مي‌دهند به اسپم يا هرزنامه معروف‌اند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شماري اقدامات احتياطي مي‌توانند به طور چشمگير ميزان هرزنامه‌ها‌ي دريافتي توسط کاربران را کاهش دهند. هرزنامه‌ها واقعا‌ آزار دهنده‌اند زيرا کاربر براي دانلود آنها پول پرداخت مي‌کنند و سپس درمي‌يابد اين پيام ايميلي که به دنبال آن بوده، نيست. بنابراين کاربر بايد راه توقف اين دعوتنامه‌هاي بي‌پايان براي مواردي مانند کاهش وزن يا پيوستن به گروه‌هاي مختلف را فرا بگيرد.

چرا هرزنامه دريافت مي‌کنيم؟

اينترنت هزاران آدرس ايميل داشته و مخاطبان زيادي را براي فروشندگان فراهم مي‌کند. به دليل وسيع بودن اينترنت و ارزان بودن ارسال ايميل، هرزنامه‌نويسان انگيزه‌ کمي براي محدود کردن فهرست ارسال ايميل خود دارند بنابراين يک کاربر خردسال و يک کاربر بزرگسال هر دو تبليغ مشابهي را دريافت مي‌کنند.

چه اقدامي براي اجتناب از دريافت هرزنامه انجام دهيم؟

با وارد کردن آدرس ايميل خود در موتورهاي جست‌وجويي مانند گوگل و ياهو، قابل مشاهده بودن آن براي هرزنامه‌نويسان را بررسي کنيد. اگر آدرس ايميل شما به وب‌سايت يا گروه خبري ارسال شده، درصورت امکان براي کمک به کاهش احتمال دريافت هرزنامه، آن را برداريد.

هنگامي که به پست‌هاي گروه خبري پاسخ مي‌دهد آدرس ايميل خود را قرار ندهيد. هنگامي که فرم‌هاي اينترنتي را پر مي‌کنيد سياست حريم خصوصي سايت را بررسي کنيد تا مطمئن شويد آدرس ايميل شما را در اختيار شرکت‌هاي ديگر قرار نمي‌دهد يا نمي‌فروشد.

هرگز به هرزنامه پاسخ ندهيد حتي اگر پاسخ شما تقاضا براي حذف آدرس ايميل شما از فهرست ارسال ايميل باشد زيرا به اين ترتيب شما تاييد کرده‌ايد آدرس ايميلتان معتبر است و هرزنامه با موفقيت به اينباکس شما رسيده، با فيلتر هرزنامه فيلتر نشده، شما پيام را باز کرده، محتواي آن را خوانده و به هرزنامه‌نويس پاسخ داده‌ايد.

فهرست ايميل‌هاي تاييد شده براي هرزنامه‌نويسان بسيار معتبرتر از فهرست‌هاي تاييد‌ نشده هستند و آن‌ها اغلب از سوي هرزنامه‌نويسان خريد و فروش مي‌شوند.

پيام‌هاي هرزنامه را تا جايي که ممکن است باز نکنيد زيرا معمولا پيام‌هاي هرزنامه داراي علامت‌هاي اينترنتي هستند که هرزنامه‌نويسان را قادر مي‌سازند دريابند چه تعداد از ايميل‌هاي آن‌ها دريافت و پيام‌ها باز شده‌اند يا از ايميل‌هاي کلاينت مانند اوت لوک مايکروسافت و تاندربرد موزيلا استفاده کنيد که به صورت خودکار تصاوير گرافيکي ريموت را بارگذاري نمي‌کنند.

در پيام‌هاي هرزنامه برروي لينک‌ها از جمله لينکهاي خارج شدن از اشتراک کليک نکنيد. اين لينک‌ها اغلب حاوي کدي هستند که آدرس ايميل گيرنده را شناسايي مي‌کد و مي‌تواند تاييد کند هرزنامه دريافت شده و به آن پاسخ داده شده است.

هرگز کالايي از هرزنامه‌نويسان خريداري نکنيد. هرزنامه‌نويسان متکي به درصد اندک از افرادي هستند که به هرزنامه‌هاي آن‌ها پاسخ داده و کالا خريداري مي‌کنند. اگر هرزنامه‌نويسي سودده نبود و زحمت زيادي براي نتيجه اندک مي‌برد، منفعت کمتري براي ادامه هرزنامه‌نويسي داشتند. به علاوه به محض اينکه هرزنامه‌نويسان دريابند شما مايل به خريد هستيد هرزنامه‌هاي بيش‌تري ارسال مي‌کنند.

اگر آدرس ايميلي داريد که حجم زيادي هرزنامه دريافت مي‌کند تغيير آن با آدرس جديد و اعلام تغيير آدرس ايميل خود را مدنظر داشته باشيد. هنگامي که شما در فهرست ارسال ايميل هرزنامه‌نويسان زيادي وجود داشته باشيد امکان دارد آدرس شما هرزنامه‌هاي بيشتر و بيشتري دريافت کند.

از به‌روز بودن نرم‌افزار آنتي‌ويروس خود اطمينان حاصل کنيد. بسياري از تروژان‌ها و ويروس‌ها هارد ديسک‌ها را براي يافتن آدرس‌هاي ايميل اسکن مي‌کنند تا هرزنامه و ويروس ارسال کنند. با به‌روز نگه داشتن آنتي‌ويروس خود از ارسال هرزنامه به دوستانتان اجتناب کنيد.

از فايروال موجود در سيستم عامل يا از فايروال يک شرکت معتبر استفاده کنيد تا از هک شدن رايانه و آلوده شدن آن با ويروس و استفاده از آن به عنوان ارسال کننده هرزنامه جلوگيري کنيد و هرگز اطلاعات ورود به سيستم ايميل خود را به کسي ندهيد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 259 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: amjafari.ir تاریخ خبر: 1388/01/22 تعداد مشاهده: 1506
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر