کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317856 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه دوم اپلیکیشن ویرایش تصویر Snapseed گوگل عرضه شد

گوگل پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام نسخه دوم اپلیکیشن ویرایش تصویر Snapseed را با افزودن قابلیت‌های جدید و به کار گیری رابط کاربری مدرن عرضه کرد. نسخه جدید این برنامه هم‌اکنون برای گوشی و تبلت های مبتنی بر اندروید و iOS با بهره‌مندی از ابزارهایی جهت افزودن تیرگی، کنترل کنتراست، جابجایی نقطه دید و ترمیم نقطه‌ای قابل دریافت می‌باشد.


snapseed-2-tools-m8-hero

Snapseed همچنین در حال حاضر امکان افزودن و یا کنترل میزان افکت یا فیلتر مورد نظر به صورت نقطه ای در تصویر را به کاربر می‌بخشد. در این نسخه همچنین امکان بازیابی و بی‌اثر کردن تغییرات اعمال شده با فشار دادن یک کلیک امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ شما اکنون قادر خواهید بود با کلیک بر روی گزینه “stacks”، تمامی ویرایش‌هایتان را مشاهده کرده و به هر کدام که خواستید، بازگردید.Snapseed 2.0 همچنین امکاناتی را فراهم آورده که به موجب آن کاربر قادر خواهد بود یک نمونه از ویرایش‌های اعمال کرده بر روی تصویر را، بر روی تصویری دیگر به کار گیرید و یا افکت‌ها و فیلترهای مورد علاقه خود را به صورت دسته‎بندی ذخیره کند.

snapseed20

گوگل، Nik Software را در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۲ خرید و ۴ ماه بعد نسخه اندروید اپلیکیشن Snapseed را ارائه کرد. خرید این شرکت توسط گوگل مزیت دیگری را هم برای کاربران داشت و آن رایگان شدن این اپلیکیشن ۴.۹۹ دلاری برای تلفن همراه و تبلت بود. ساکنین مانتن ویو قصد دارند با توسعه اپلیکیشن Snapseed، حرف تازه‌ای در میدان رقابت برابر برنامه‌های مشابهی همچون Instagram, VSCOcam, Enlight, Pixelmator, Darkroom داشته باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25933 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/01/22 تعداد مشاهده: 1873
سافت گذر