کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757460779 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318462 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن سرویس اینترنت وایرلس گوگل فاش شد

گوگل به زودی سرویس مخابراتی وایرلس خود را در ایالات متحده راه‌اندازی خواهد کرد. به تازگی یک اپلیکیشن مرتبط با این پروژه فاش شده که حاوی اطلاعات جالبی درباره این سرویس و نحوه کارکرد آن است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ چه می‌شد اگر می‌توانستید قرارداد اپراتور موبایل خود را همچون اسپاتیفای و نتفلیکس، از طریق یک اپ تمدید می‌کردید، پلن آن را تغییر می‌دادید یا آن را موقتا متوقف می‌کردید؟ بدین صورت همه چیز راحت‌تر می‌شد و حتی بدون نیاز به تعویض سیم کارت می‌توانستید تلفن خود را عوض کنید. همه این موارد، بر اساس اپلیکیشن فاش شده توسط Android Police، مزایای سرویس وایرلس گوگل محسوب می‌شوند. به نظر نمی‌رسد این اپلیکیشن توسط خود گوگل فاش شده باشد، اما همه اطلاعات فاش شده از این اپ با برنامه‌هایی که گوگل برای پروژه سرویس وایرلس خود داشت، همخوانی دارد.

 اپلیکیشن مورد بحث، تیخو (Tycho) نام دارد و شامل همه تنظیمات و گزینه‌های معمول یک اپلیکیشن کریر مخابراتی است. شما از طریق این اپ می‌توانید قبض‌هایتان را پرداخت کرده، اطلاعات استفاده از دیتا را چک کنید، تنظیمات جزئیات طرح‌هایتان را در دست بگیرید و... . همچنین می‌توانید از طریق این اپ به سرویس مخابراتی گوگل پیوسته و درخواست یک شماره جدید را بدهید. حتی می‌توانید سرویس دیتای وایرلس خود را فعال یا غیرفعال کرده، یا آن را به طور کامل از حساب خود حذف کنید. بنابراین می‌توان گفت گوگل توانسته به معنای واقعی کلمه سرویس وایرلس عمومی خود را به یک اپلیکیشن خلاصه کند. البته همه داستان به اپ تیخو خلاصه نمی‌شود. یک اپلیکیشن جداگانه دیگر با نام Project Fi نیز در راه است. پروژه فی که همان نام سرویس وایرلس گوگل است، به تازگی فاش شده و بر اساس اطلاعات به دست آمده از آن به کاربر امکان تماس و پیامک رایگان در ایالات متحده را می‌دهد. همچنین هزینه استفاده از اینترنت همراه به ازای هر گیگابایت مصرفی توسط کاربر محاسبه می‌شود.

رد پای تی موبایل و اسپرینت، دو سرویس دهنده مخابراتی که روابط نزدیکی با گوگل دارند نیز در این اپلیکیشن مشاهده می‌شود. غیاب ورایزون و AT&T نیز در این اپلیکیشن جالب توجه است. اطلاعات دیگر به دست آمده حکایت از آن دارند که گوگل امکان استفاده از طرح‌های دیتا (بدون امکان مکالمه) را نیز برای برخی ابزارهای هوشمند فراهم خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26001 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/26 تعداد مشاهده: 1309
سافت گذر