کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تا قبل از ماه اکتبر منتظر ویندوز 10 نسخه موبایل نباشید

حالا که کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ مایکروسافت در حال برگزاری است، شاید بزرگترین سوال برای طرفداران گوشی‌های ویندوزفونی این است که دقیقا چه زمانی نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 برای آنها عرضه خواهد شد؟ تام وارن نویسنده ارشد سایت The Verge پاسخ می‌دهد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ او می‌گوید تا پایان تابستان نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 برای هیچ گوشی عرضه نخواهد و احتمالا تاریخی که برای انتشار این سیستم عامل روی گوشی‌های موبایل در نظر گرفته شده 22 سپتامبر سال جاری میلادی باشد.

او در توئیتر خود به نقل از جو بلفیوره نوشته است:

ویندوز 10 نسخه PC اواخر تابستان منتشر می‌شود و تایید می‌کند بعد از آن باید منتظر این سیستم عامل برای گوشی‌ها باشیم.

وب‌سایت Engadget نیز در گزارشی به نقل از جو بلفیوره نوشته است که تمرکز و هدف اصلی مایکروسافت این است که هر چه زودتر سیستم عامل جدید برای کامپیوترهای شخصی منتشر شود، ولی می‌توانیم ویندوز 10 را برای پلتفرم‌های دیگر در فصل پاییز عرضه کنیم.

البته مایکروسافت به معرفی گوشی‌هایی که به آخرین سیستم عامل این شرکت مجهز شده‌اند در ماه اکتبر عادت دارد. اگرچه هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ویندوز 10 برای گوشی‌ها کی منتشر شود. ولی به نظر می‌رسد آنچه قطعا اتفاق خواهد افتاد ارتقای دستگاه‌های فعلی برای استفاده بهتر از امکانات و ویژگی‌های جذاب ویندوز 10 مانند Continuum در سال 2016 است.

متاسفانه با این شرایط به نظر می‌رسد وضعیت ویندوزفون 8.1 نیز به خطر بیفتد و از آنجایی که خریداران می‌دانند به زودی دستگاه‌های بهتر از راه خواهند رسید، دیگر به سراغ گوشی‌های مجهز به ویندوزفون 8.1 نروند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26266 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/11 تعداد مشاهده: 1336
سافت گذر