کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317986 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه‌ی عینک سه‌بعدی طبی به بازار

آن دسته از افرادي كه عينك به چشم مي‌زنند، به‌زودي مي‌توانند با عرضه يك عينك سه‌بعدي، فيلم‌هاي نمايش داده شده با اين فن‌آوري در سالن‌هاي سينما را همانند نمايشگرهاي معمولي تماشا كنند.

اين عينك سه‌بعدي ازسوي Gunnar Optiks عرضه شده كه پيش از اين به عرضه عينك‌هايي براي كاهش فشار چشم در هنگام نگاه كردن به مونيتور رايانه و تلويزيون اقدام كرده بود. اين شركت عينك RealD 3D را به قيمت 99 دلار به بازار عرضه كرده است. RealD فن‌آوري مورد استفاده در بيش‌تر سالن‌هاي نمايش فيلم‌هاي سه‌بعدي است، بنابراين دارندگان اين عينك مي‌توانند بدون خطر قرار گرفتن در معرض ميكروب‌ها، تجربه تماشاي بهتري در سالن‌هاي نمايش فيلم‌هاي سه‌بعدي داشته باشند.

اين عينك با فن‌آوري تلويزيون سه‌بعدي جديد كار نمي‌كند و با اين كه سالن‌ها عينك‌هاي ويژه به تماشاگرها مي‌دهند، اين عينك هم‌چنان مي‌تواند بازار خوبي داشته باشد.

شركت Gunnar هم‌چنين در حال كار براي يكي كردن لنزهاي سه‌بعدي در لنزهاي طبي است و انتظار مي‌رود اين عينك سه بعدي طبي تا پايان سال در بازار موجود باشد.

گفتني است کاربران براي مشاهده تصاوير سه‌بعدي بايد از عينک‌هاي ويژه‌اي استفاده کنند که چشم و مغز را با تصاوير زودگذر متوالي که در کسري از ثانيه ظاهر مي‌شوند، بمباران مي‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2632 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/04/12 تعداد مشاهده: 1430
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر