کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت از بازار تلفن همراه خارج شد

مايكروسافت كم‌تر از سه ماه پس از رونمايي نسل جديد تلفن‌هاي هوشمند Kin با هدف رقابت با اپل و گوگل در اين بازار، توليد آن‌ها را متوقف مي‌كند.
اين شركت نرم‌افزاري اعلام كرد كه برنامه‌ها براي فروش تلفن‌هاي Kin در اروپا در پاييز جاري را لغو كرده است.
مايكروسافت هم‌چنين افزوده كه گروه مسوول تلفن‌هاي Kin با گروه ديگري يكي مي‌شوند كه برروي نرم‌افزار ويندوز فون سون آينده اين شركت كار مي‌كنند.
بنا بر بيانيه مايكروسافت، اين شركت با وريزون در آمريكا براي فروش تلفن‌هاي فعلي Kin همكاري خواهد كرد. اين اقدام بارزكننده چالش‌هاي پيش روي مايكروسافت در تلاش اين شركت براي وفق‌پذيري با رشد تمايل مصرف‌كنندگان براي دستگاه‌هاي متصل به اينترنت مانند تلفن‌هاي هوشمند است.
اين شركت در ماه آوريل نيز يك پروژه داخلي براي ساخت رايانه لوحي مشابه آي‌پد اپل را لغو كرد و ماه گذشته به سازماندهي بخش تلفن همراه و بازي ويديويي خود دست زد.
تلفن‌هاي Kin نخستين تلفن‌هاي هوشمند عرضه شده از سوي مايكروسافت بودند و هر دو داراي قابليت‌هاي شبكه اجتماعي براي دسترسي به فيس بوك و توييتر بوده، پلير ديجيتالي زون مايكروسافت براي پخش آهنگ، ويديو و راديو اف ام در آن‌ها يكپارچه شده است و براي استفاده كاربران تلفن همراه جوان طراحي شده بودند. اين گوشي‌ها هم‌چنين مبتني بر نرم‌افزار ويژه‌اي به نام ويندوز فون OS بودند.
اين گوشي‌هاي سياه رنگ توسط شرکت ژاپني شارپ ساخته شده و به گونه‌اي طراحي شده‌ بودند که تنها با يک دست مورد استفاده قرار بگيرند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2648 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itIiran تاریخ خبر: 1389/04/13 تعداد مشاهده: 1555
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر