کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش 50 درصدی سرعت جدیدترین نسخه‌ی اپرا

اپرا سافت‌وار با انتشار نسخه 10.60 مرورگر اينترنتي خود، آن را سريع‌ترين مرورگر روي زمين معرفي كرد كه 50 درصد سريع‌تر از نسخه قبلي است.

 اين شركت نروژي افزايش سرعت مرورگر جديد اپرا را به ويژگي "اپرا توربو" نسبت داده كه اطلاعات ارسال شده در اتصال‌هاي اينترنتي را دو يا چند برابر فشرده مي‌كند.مرورگر جديد هم‌چنين امكانات بهبوديافته ديگري عرضه مي‌كند، مانند ويژگي AppCache كه به كاربران امكان مي‌دهد برنامه هاي مبتني بر وبي مانند پردازنده‌هاي ورد و صفحه گسترده را بدون اتصال اينترنتي اجرا كنند. اپرا هم‌چنين ويژگي Speed Dial را نيز گنجانده كه كاربران را به سايت‌هاي مورد علاقه‌شان متصل كرده و پخش ويديوي داخلي دارد كه به مصرف‌كنندگان امكان مي‌دهد ويديو را در داخل مرورگر مشاهده كنند. افزوده‌هاي جست‌وجو شامل پيشنهادهاي جست‌وجوي فوري هنگام استفاده از سايت‌هايي مانند ويكي پديا و هم‌چنين انتخاب بيش‌تر موتورهاي جست‌وجوي قرار گرفته در اين مرورگر است. اپرا مدعي است 120 ميليون كاربر فعال دارد كه با استفاده از رايانه شخصي، تلفن همراه و دستگاه‌هاي ديگر به اينترنت متصل هستند.

جديدترين آمار ماهانه Net Applications كه بر اساس اطلاعات جمع‌آوري شده از 40 هزار وب‌سايت در جهان است، نشان داد اپرا در ماه ژوئن با داشتن 2.93 درصد سهم بازار براي مرورگرهاي اپرا و اپراميني، پنجمين مرورگر محبوب بوده است. طبق همين آمار، محبوبيت اپرا در نيمه اول سال جاري ثابت مانده و به طور دائم حدود سه درصد بوده است؛ نزديك‌ترين رقيب اين مرورگر، سافاري اپل و كروم گوگل هستند كه در ماه ژوئن به ترتيب 4.58 درصد و 7.24 درصد سهم داشتند اما اپرا در صورتيكه بخواهد با اينترنت اكسپلورر، مرورگر برتر بازار كه 60.32 درصد سهم دارد، رقابت كند، راه درازي در پيش دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2653 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/04/14 تعداد مشاهده: 1574
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر