کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خودروها به جعبه سیاه هوشمند مجهز می‌شوند

خودروهاي هوشمندي كه به جعبه‌هاي سياه به سبك هواپيما مجهز هستند و مي‌توانند صحنه‌هاي ويديويي و هم‌چنين اطلاعاتي در مورد رفتار راننده در طول تصادف را به پليس و شركت‌هاي بيمه ارسال كنند، توسط دانشمندان رايانه طراحي شدند.
اين خودرو كه توسط محققان در شركت سازنده تراشه اينتل طراحي شده، اطلاعات درباره سرعت، شتاب و ترمز خودرو را به همراه صحنه‌هاي ويديويي از داخل و خارج از خودرو ثبت مي‌كند.
اين اطلاعات پس از تصادف به‌صورت خودكار به پليس و شركت‌هاي بيمه ارسال مي‌شود تا تشخيص علت تصادف خودروها و شناسايي فرد مسوول را راحت‌تر كند. جعبه سياه بخشي از خودروي هوشمندي خواهد بود كه توسط محققان در غول تراشه‌ساز اينتل درنظر گرفته شده است.
فن‌آوري‌هاي در حال ساختي وجود دارند كه خودروها را به دستگاه‌هاي هوشمندي تبديل مي‌كنند كه قادرند خطرات در جاده را تشخيص داده و حتي كنترل رانندگان را به دست بگيرند.
گفت‌وگوهايي با سازندگان خودرو درباره ساخت خودروهايي كه با استفاده از فن‌آوري بي‌سيم به‌طور دايم به اينترنت و خودروهاي ديگر متصل هستند، انجام گرفته است.
به‌عنوان مثال سيستم‌هاي دوربيني كه مي‌توانند علايم خيابان را تشخيص داده و در صورتي كه راننده بخواهد مسير اشتباه برود، كنترل خودرو را به دست بگيرند براي به‌كارگيري در خودروها طراحي شده‌اند.
حسگرهاي داخل خودرو هم‌چنين مي‌توانند چاله‌هاي موجود در جاده را تشخيص داده و در حالي كه خودرو در حال حركت است، محل آن‌ها را به مسوولان تعمير و نگه‌داري جاده گزارش دهند.
اين خودروها هم‌چنين مي‌توانند محل خودروهاي اطراف را رديابي كرده و درصورت نزديك شدن زياد از حد آن‌ها به يكديگر، براي تغيير خط به رانندگان هشدار دهند.
خودرو مي‌تواند با استفاده از چراغ‌هاي LED عقب و جلو موجود در بيش‌تر خودروهاي مدرن، مكان خودروهاي ديگر را رديابي كرده و آن‌ها را در نقشه ناوبري ماهواره‌يي نشان دهد.
رانندگان هم‌چنين مي‌توانند از تلفن همراه يا رايانه خود براي قفل كردن و باز كردن از راه دور قفل خودرو، فعال كردن بوق هشدار و حتي روشن كردن موتور براي گرم شدن آن هنگام صبح استفاده كنند.
اين فن‌آوري هفته گذشته در يك نمايش تحقيقاتي در اينتل نشان داده شد و اين شركت در حال مذاكره با سازندگان خودرو براي قرار دادن اين فن‌آوري در خودروهاي جديد است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2657 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itIiran تاریخ خبر: 1389/04/14 تعداد مشاهده: 1412
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر