کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قضاوت در خصوص ویندوز ۸ را به آینده بسپارید

دنبال انتشار برخي تصاوير جديد از سيستم‌عامل ويندوز 8 مايكروسافت، يكي از تحليلگران اعلام كرد كه كاربران نبايد با نگاه كردن به اين تصاوير در مورد ويندوز 8 زود قضاوت كنند.
مايكل چري " از تحليلگران شركت Directions on Microsoft كه فقط فعاليت‌هاي مايكروسافت را زير نظر دارد توضيح داد، هنوز به درستي مشخص نشده است كه اطلاعات و تصاوير منتشر شده از نسخه جديد در حال توسعه سيستم‌عامل مايكروسافت موسوم به ويندوز 8 صحت دارد يا خير؛ اين در حالي است كه بعيد به نظر مي‌رسد در عصر كنوني بتوانيم شاهد حضور سيستم‌عاملي خانگي باشيم كه قابليت تشخيص چهره افراد را دارد.
چري در اين خصوص گفت: بزرگترين مشكلي كه در اين زمينه وجود دارد اين است كه ما هنوز به درستي نمي‌دانيم اطلاعات منتشر شده در چرخه توليد نسخه جديد سيستم‌عامل مايكروسافت وجود خواهند داشت يا خير. در ابتداي چرخه توسعه سيستم‌عامل مايكروسافت، تمامي ايده‌هاي مطرح شده در اين زمينه مورد بررسي قرار مي‌گيرند و هر ايده‌اي كه از هر شخص ارايه شود، مهم تلقي مي‌شود. بر اين اساس ممكن است كه برخي از اين ايده‌ها جنبه عملي پيدا نكنند و در نسخه نهايي سيستم‌عامل مورد استفاده قرار نگيرند.
بسياري از سايت‌ها و وبلاگ‌هاي خبري هفته گذشته تصاويري از نسخه جديد سيستم‌عامل ويندوز منتشر كردند كه در آن قابليت‌هاي فراوان از جمله امكان تشخيص چهره كاربر نشان داده شده بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2660 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itIiran تاریخ خبر: 1389/04/14 تعداد مشاهده: 1375
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر