کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل آمورش چت تصویری ویژه مادر بزرگ هارا منتشر کرد!

غول اینترنتی جستجو که به تازگی امکانات جدیدی را به سرویس چت اینترنتی خود افزوده است در یک اقدام جالب با انتشار یک راهنمای آموزشی به آموزش امکان گفتگو (چت) ویدیوئی به مادربزرگ‌ها پرداخته است.

نویسنده این مطلب در وبلاگ جیمیل گوگل آورده است:

از زمانی که ما از امکان گفتگوی ویدیوئی صحبت به میان آوردیم داستان‌های زیادی از چگونگی استفاده از آن برای برقراری ارتباط تصویری میان خانه‌های دوستان بسیاری شنیدیم.. این باعث آن شد تا ما به این فکر بیافتیم که تجارب مناسب و چیزهای جذاب در خصوص گفتگوی تصویری را با بقیه به اشتراک بگذاریم.بنابراین وقتی من مادربزرگم را دیدم که بیشتر از بقیه به برقراری ارتباط با اعضای خانواده عشق می‌ورزید اما قادر به راه‌اندازی و استفاده از امکان گفتگوی تصویری گوگل نبود، تصمیم گرفتم برای راه‌اندازی بهش کمک کنم و وقتی این کار رو شروع کردم این به ذهن من اومد که افراد بسیاری هستند که در موقعیت مشابه مادربزرگ من قرار دارند و اگر آنها هم ار همین روش استفاده کنند هر مادربزرگی می‌تونه مال خودشو راه بندازه..

 در کنار فیلم منتشر شده آموزشی برای این کار یک نسخه چاپی به صورت پی‌دی‌اف منتشر شده و حتی در صفحه ویژه‌ای این فیلم ویدیوئی به نمایش گذاشته شده تا آموزشی باشد برای مادربزرگ‌ها و یا حتی پدربزرگ‌ها..

 

گوگل در ادامه اعلام کرده که اگر مادربزرگ شما هم موفق به این کار شد و توانست گفتگوی تصویری را با شما راه‌اندازی کند، تصاویر (اسکرین‌شات) گرفته شده از این گفتگو را برای ما به آدرس (grammy324@gmail.com) ارسال کنید تا آنها را با ما به اشتراک گذاشته باشید.

گوگل در ادامه آورده است که به ۱۰۰ نفر اول که این تصاویر را ارسال کنند یک تی‌شرت همراه با راهنمای چاپ شده و یک فیلم آموزش ویدیوئی وی‌اچ‌اس اهدا خواهد شدو در بیان دلیل ارسال وی‌اچ‌اس نوشته: “به خاطر اینکه اگه مادربزرگ شما مثل مال ما باشه، هنوز به عصر دختران نوار کاست تعلق داره..”.گوگل همچنین در پایان وعده داده که عکس‌های جمع‌آوری شده را تا چند هفته دیگه تو وبلاگ خودش منتشر می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2663 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet تاریخ خبر: 1389/04/15 تعداد مشاهده: 1509
کلید واژه ها:
سافت گذر