کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یافتن جای پارک خودرو راحت می‌شود

شرکت خودروسازی ب ام و با همکاری موسسه Inrix قابلیتی را به برخی خودروهای خود افزوده تا یافتن جای پارک را برای آنها ساده‌تر کند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ با توجه به دشواری یافتن جای پارک در خیابان های شلوغ شهرها سامانه ای که ب ام و طراحی کرده به رانندگان امکان می دهد به محض خروج خودرویی در خیابان های اطراف از محل پارک، از موضوع مطلع شده و برای پارک کردن به سمت محل تخلیه شده حرکت کنند.

کارشناسان معتقدند 30 درصد از ترافیک در خیابان های شهرها ناشی از تلاش برای یافتن محل پارک است. بررسی دیگری توسط موسسه Frost & Sullivan  نشان می دهد که هر راننده در سال 55 ساعت از وقت خود را صرف تلاش برای یافتن پارکینگ می کند. خسارت ناشی از اتلاف وقت و سوخت مسافران به این علت سالانه نزدیک به 600 میلوین دلار است.

سیستم جدید بر خلاف سیستم های مشابه قدیمی می تواند اطلاعات آنی را در مورد وضعیت ترافیکی در اختیار کاربران قرار دهد. Inrix پیش از این خدمات فناوری دیگری را برای خودروهای ساخت آئودی، لکسوس و ولوو ارائه کرده بود.

اطلاعات مورد نیاز سیستم پارک یاب این شرکت از طریق میلیون ها خودروی مجهز به حسگرهای طرف قرارداد Inrix و همین طور برنامه تلفن همراه آن جمع آوری می شود که داده های مربوط به موقعیت مکانی میلیون ها خودرو را به طور آنی در اختیار شرکت یاد شده قرار می دهند. میزان اطلاعاتی پایگاه داده ترافیکی Inrix هر سال دو برابر شده و لذا دقت داده های آن نیز افزایش می‌یابد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26807 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/03/20 تعداد مشاهده: 1902
کلید واژه ها: ,
سافت گذر