کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه می توان مکان اصلی ارسال کننده ایمیل را پیدا کرد ؟

امروز قصد داريم روشي را براي دوستان بيان كنيم که بتوانند موقعيت مکاني ارسال کننده ايميل را از طريق IP پيدا کنند .

براي انجام اين کار ابتدا بايد IP ارسال کننده ايميل را بدست بياوريد که نحوه بدست آوردن IP در ميل ياهو , GMail را به طور جداگانه توضيح مي دهيم :

بدست آوردن IP ارسال کننده ايميل در ياهو (Mail Beta ) : بعد از ورود به حساب خود در ياهو بروي يکي از نامه هاي ارسالي دوبار کليک کنيد تا نامه مورد نظر در پايين صفحه نمايش داده شود . بعد از باز شدن نامه ارسالي در بالاي نامه ( مطابق تصويز زير ) بروي عبارت Compact Header ( يا Standard Header ) کليک کنيد و از منوي حاصل بروي عبارت Full Header کليک کنيد .


بعد از کليک بروي عبارت Full Header صفحه اي جديد مطابق تصوير زير براي شما باز مي شود . در اين صفحه به دنبال عبارت Received: from بگرديد . البته در اين صفحه ممکن است عبارت Received: from جند بار تکرار شده باشد که ما آن Received: from را مي خواهيم که در بالاي آن آدرس ارسال کننده ايميل درج شده است . بعد از پيدا کردن Received: from مورد نظر در مقابل اين عبارت شما به راحتي مي توانيد IP ارسال کننده ايميل را بدست بياوريد که البته در تصوير زير به طور واضح اين مطلب را شرح داده ام .

بدست آوردن IP ارسال کننده ايميل در GMail : بعد از ورود به حساب خود در GMail بروي يکي از نامه هاي ارسالي دوبار کليک کنيد تا نامه مورد نظر باز شود . در بالاي نامه دکمه اي با نام Reply وجود دارد . بروي آن کليک کنيد و از منوي حاصل عبارت Show Original را انتخاب کنيد . اينک مشابه ميل ياهو که بروي عبارت Full Header کليک کرديد در GMail نيز صفحه اي باز مي شود که در اين صفحه نيز بايد به دنبال عبارت Received: from بگرديد که نکاتي که در مورد پيدا کردن Received: from صحيح در ياهو گفتم در GMail نيز صادق مي باشد .

بدست آوردن محل ارسال کننده ايميل از طريق IP : بعد از اينکه شما IP ارسال کننده ايميل را بدست آورديد کافيست اين شماره IP را در سايت هاي GeoBytes IP Locator و يا IP2Location قرار دهيد تا از موقعيت مکاني ارسال کننده ايميل مطلع شويد . البته اين دو سايت هر کدام داراي ويژگي هاي خاص خود مي باشد ولي سايت GeoBytes IP Locator اطلاعات دقيق تري از موقعيت IP به شما مي دهد و همچنين تشخيص مي دهد که ارسال کننده ايميل از پروکسي ( proxy ) يا نرم افزار هاي مخفي کننده IP استفاده کرده است يا نه ، که اين مورد در برخي مواقع مي تواند بسيار مفيد باشد که با دانستن اين موضوع و اينکه ارسال کننده نامه از پروکسي ( proxy ) استفاده کرده است مي توان به امنيت نامه هاي ارسالي شک کرد . همچنين با ورود به سايت GeoBytes IP Locator اين سايت IP و موقعيت مکاني شما را به خودتان نشان مي دهد .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 269 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1388/01/23 تعداد مشاهده: 1458
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر