کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317908 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت، آفیس برای گوشی های اندرویدی را منتشر کرد

یک ماه پس از انتشار نسخه‌ی پیش نمایش اپلیکیشن‌های آفیس برای گوشی‌های اندرویدی، حال مایکروسافت نسخه‌ی نهایی این مجموعه را که شامل World ،Excel و PowerPoint می‌شود، در گوگل پلی منتشر کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مایکروسافت نسخه‌ی نهایی اپلیکیشن‌های مجموعه‌ی آفیس برای گوشی‌های اندرویدی را بصورت رسمی در گوگل پلی منتشر کرد. پیش از این مایکروسافت مجموعه‌ی اپلیکیشن‌های آفیس را برای تبلت‌های اندرویدی منتشر کرده بود، اما تمام کاربران گجت‌های اندرویدی که از نسخه‌ی 4.4 یا بالاتر این سیستم عامل استفاده می‌کردند، قادر بودند تا آفیس را نصب  و از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن‌های ورد، اکسل و پاورپوینت را می‌توان بصورت رایگان از گوگل پلی دانلود کرد. البته کاربرانی که به قابلیت‌های بیشتری از این نرم‌افزار‌های احتیاج داشته باشند، باید از طریق خرید درون برنامه‌ای، اقدام به اضافه کردن این قابلیت‌ها کنید.

مایکروسافت اعلام کرده در بازه‌ی انتشار نسخه‌ی پیش نمایش، آفیس برای گوشی‌های اندرویدی روی بیش از 1٫900 مدل مختلف در 83 کشور نصب شده است. براساس باخورد دریافت شده توسط کاربران، ردموندی‌ها اقدام به بهینه‌سازی و سپس انتشار نسخه‌ی نهایی کرده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26981 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/04 تعداد مشاهده: 1644
سافت گذر