کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزارهای انتخابات رایانهای به تایید شورای نگهبان رسید

مديرکل فناوري اطلاعات وزارت کشور گفت: درباره تمام نرم‌افزارهايي که قرار است در انتخابات آتي رياست‌جمهوري استفاده شود با شوراي نگهبان هماهنگي شده و اين نرم‌افزارها به تاييد کارشناسان اين شورا رسيده است.

ايسنا - رحمتي‌نژاد كه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه سخن مي‌گفت، به ارايه گزارشي از وضعيت برگزاري رايانه‌اي انتخابات پرداخت و گفت: سه مرحله از اين انتخابات به صورت رايانه‌اي برگزار مي‌شود.

وي فاز اول را شامل ثبت‌نام از داوطلبان برشمرد و گفت: فرم‌هاي ثبت‌نام 15 روز قبل از زمان آغاز ثبت‌نام روي سايت وزارت کشور قرار مي‌گيرد؛ البته داوطلبان بايد اصل فرم ثبت‌نام را به همراه مدارک مورد نياز تحويل ستاد انتخابات وزارت کشور نيز بدهند.

رحمتي‌نژاد فاز دوم را شامل ثبت شماره ملي رأي‌دهندگان در شعبه‌هاي اخذ رأي توصيف كرد و افزود: مي‌خواهيم براي رفع مشکلات ثبت شماره ملي از دستگاه بارکدخوان استفاده کنيم و وزارت کشور نيز در حال حاضر به دنبال تهيه متمرکز دستگاه‌هاي بارکد خوان است.

وي فاز سوم را شامل ارسال صورت‌جلسه نتيجه كار هر شعبه پس از اتمام کار برشمرد و افزود: پس از پايان شمارش آرا بايد صورت‌جلسه هر شعبه در نرم‌افزارهاي تهيه‌شده ثبت و به سرورهاي مرکزي ارسال شود.

مديرکل فناوري اطلاعات وزارت کشور گفت: براي انجام فازهاي دوم و سوم کار در هر شعبه به رايانه و خطوط ارتباطي نياز است که بودجه لازم براي تهيه رايانه تامين شده و براي تامين خطوط ارتباطي نيز مکاتباتي با وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات انجام داده‌ايم و اميدواريم بتوانيم از شبکه اينترانت داخل کشور هم به اين منظور استفاده کنيم.

وي گفت: تمام نرم‌افزارهايي که قرار است در حوزه انتخابات از آنها استفاده شود تهيه شده و به تاييد شوراي نگهبان رسيده و ظرف همين هفته تفاهم‌نامه‌هايي بين دکتر دانشجو (معاون سياسي وزير كشور) و دکتر کدخدايي (سخنگوي شوراي نگهبان) امضا مي‌شود.

رحمتي‌نژاد در پايان با اشاره به پيش‌بيني برگزاري تعدادي مانور اجرايي و عملياتي تا پيش از روز انتخابات، گفت: از مسوولان ستادهاي انتخابات استان‌ها تقاضا داريم از همکارانشان بخواهند در اين مانورها اطلاعات آزمايشي را وارد سيستم‌ها کنند تا مشکلات احتمالي شناسايي و رفع شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 270 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1388/01/23 تعداد مشاهده: 1460
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر