کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادامه فعالیت سرویس نقشه گوگل در چهار کشور

با وجود اين حقيقت كه رسوايي مرتبط با جاسوسي تصادفي گوگل از كاربران شبكه‌هاي واي فاي فيصله نيافته است، اين شركت قصد دارد به جمع‌آوري تصاوير مورد نياز براي بخش ديد خياباني سرويس نقشه خود در چهار كشور ادامه دهد.

اين اقدام از هفته جاري آغاز مي‌شود و گوگل در حالي اين اقدامات را انجام مي‌دهد كه اطلاعات جمع‌آوري شده توسط خودروهاي عكسبرداري ديد خياباني از شبكه‌هاي واي فاي محافظت نشده را حذف كرده است.دیدخياباني سرويسي است که به برنامه‌ نقشه‌ گوگل اضافه شده و به کاربران امکان مي‌دهد به مرور عکس‌هايي با زاويه‌ي ديد 360 درجه بپردازند که در سطح خياباني از يک محل گرفته شده‌اند. اين شركت اينترنتي در وبلاگش براي سياست عمومي اروپايي خود اعلام كرد كه به عكسبرداري سه‌بعدي و جمع‌آوري عكس براي سرويس ديد خياباني در سوئد، آفريقاي جنوبي، نروژ و ايرلند ادامه مي‌دهد. با اين همه اين بار اطلاعات واي فاي هدف استراق سمع قرار نمي‌گيرند. اين كشورها تحقيقات مربوط به جمع‌آوري اطلاعات گوگل را تمام كرده‌اند و فعاليت جمع‌آوري تصاوير گوگل پس از نهايي شدن تحقيقات در حال ادامه در كشورهاي ديگر نيز ادامه خواهد يافت. غول جست‌وجوي گوگل در ماه مي معترف شد كه از شبكه‌هاي بي‌سيم بدون حفاظت اطلاعاتي را جمع‌آوري كرده است. به‌علاوه اين اطلاعات در سراسر جهان جمع‌آوري شده بودند. گوگل كد نرم‌افزاري قديمي مورد استفاده در سيستم‌هايش را عامل بروز چنين مشكلي خوانده بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2700 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/04/22 تعداد مشاهده: 1405
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر