کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آسیایی‌ها؛ بیش‌ترین خریدکنندگان آنلاین جهان

بر اساس پژوهش شركت نيلسن، آسيايي‌ها بيش‌ترين خريدهاي آنلاين را در جهان داشته و بسياري از آن‌ها براي خريد به بازبيني‌هاي آنلاين متكي هستند.

طبق اعلام اين شركت پژوهشي، 35 درصد از مصرف‌كنندگان در اين منطقه بيش از 11 درصد از بودجه خريد ماهانه خود را در مقايسه با متوسط 27 درصد مصرف كنندگان جهاني، صرف خريدهاي آنلاين مي‌كنند.مردم كره جنوبي بزرگ‌ترين خريداران آنلاين در آسيا هستند كه 59 درصد آن‌ها بيش از 11 درصد از بودجه ماهانه خود را براي خريدهاي آنلاين صرف مي‌كنند و به‌دنبال آن‌ها چيني‌ها با 41 درصد قرار دارند. 31 درصد ديگر از مصرف‌كنندگان آسيايي نيز بين شش تا 10 درصد از بودجه خريد ماهانه را براي خريد كالاهاي آنلاين صرف مي‌كنند.هم‌چنين پيش‌بيني مي‌شود در شش ماه آينده، مصرف‌كنندگان بيش‌تري در آسيا اقيانوسيه نسبت به مناطق ديگر به خريد آنلاين تمايل داشته باشند و مردم چين و كره جنوبي احتمالا چنين خريدهايي را انجام خواهند داد.كتاب، لباس، لوازم جانبي و كفش، بليت‌هاي هواپيما، تجهيزات الكترونيكي و رزرو هتل از جمله مواردي خواهند بود كه در طي شش ماه آينده به صورت آنلاين در اين منطقه خريداري خواهند شد.بنابر گزارش نيلسن، عقايد ارسال شده در اينترنت در تصميم مشتريان براي خريد محصولاتي مانند دستگاه‌هاي الكترونيكي، بهداشتي و آرايشي، خودرو، نرم‌افزار و غذا اهميت دارد و مصرف‌كنندگان آسيا اقيانوسيه در مقايسه با همتايانشان در مناطق ديگر، بيش‌تر احتمال دارد نارضايتي خود را به‌صورت آنلاين در ميان بگذارند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2722 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/04/24 تعداد مشاهده: 1268
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر