کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حمله کاربران ایرانی به حیفا با «زلزال»، «ذوالفقار» و «سجیل» + تصاویر

بازی موبایلی «شلیک موشک» براساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «اگر اسرائیل غلطی کند جمهوری اسلامی حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می‌کند» به مناسبت روز قدس رونمایی شد.

خبرگزاری فارس: حمله کاربران ایرانی به حیفا با «زلزال»، «ذوالفقار» و «سجیل»+ تصاویر و فیلم

به گزارش سافت گذر به نقل از خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، ساخت بازی شلیک موشک با هدف پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «اگر اسرائیل غلطی کند جمهوری اسلامی حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می‌کند» و همچنین فرمایش ایشان مبنی بر اینکه «چه توافق بشود و چه توافق نشود امنیت اسرائیل تأمین نخواهد شد»  15 اسفند سال 93 آغاز و به مناسبت روز جهانی قدس رونمایی شد.


به همین مناسبت گفت‌وگویی داشتیم با مهدی آتش جام مدیر پروژه بازی «شلیک موشک»؛ آتش‌جام در گفت‌وگو با خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس در خصوص هدف از تولید این بازی اظهار داشت: این بازی ضدرژیم صهیونیستی قدرت‌ موشکی ایران را نشان می‌دهد و در مرحله نخست ساخت این بازی، 3 موشک زلزال، ذوالفقار و سجیل مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد.

مدیر پروژه بازی «شلیک موشک» افزود:‌ در این بازی کاربران از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی عبور می‌کنند و خود اسرائیل هدف قرار می‌گیرد. 

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی همیشه در حال تهدید ایران است، بیان کرد: دلیل اینکه چرا ما حمله به رژیم صهیونیستی را در این بازی به صورت مستقیم نشان دادیم به این است که آنها هم دارند مستقیم نشان می‌دهند به طور مثال در بازی بتل فیلد صهیونیست‌ها تهران و برج میلاد را کاملاً شبیه‌سازی کردند،‌ البته این دو بازی به دلیل بودجه‌های صورت گرفته آنها اصلاً باهم قابل مقایسه نیستند.

آتش جام با اعلام اینکه سال گذشته بازی «موشک ممنوع» که موضوعی ضدرژیم صهیونیستی و مدافع غزه دارد تولید شده است، گفت: در حال حاضر بخش دوم بازی «شلیک موشک» در حال ساخت است بخش اول این بازی شهر حیفا هدف قرار می‌گیرد و بخش دوم که تا یک ماه دیگر آماده خواهد شد شهر تلاویو مورد هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، در بازی موبایلی «شلیک موشک» کاربران می‌توانند در 7 مرحله با انتخاب موشک مناسب با عبور از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی مشهور به گنبد آهنین وارد حیفا شوند و از روی نقشه رژیم صهیونیستی عبور و با کسب امتیاز موشک‌های جدید خریداری کرده و وارد قسمت‌های مختلف شهر حیفا شوند و این شهر را نابود کنند. در مرحله اول کاربر موشک زلزال را در اختیار دارد و با کسب امتیاز می تواند موشک ذوالفقار و سجیل را خریداری و در روند بازی از آنها استفاده کند.

این بازی توسط شرکت اصحاب رسانه پویا و با همکاری سازمان فضای مجازی سراج تهیه شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر و دموی بازی را که برای نخستین بار منتشر می‌شود را مشاهده کنید:

  

 


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27277 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: farsnews.com تاریخ خبر: 1394/04/20 تعداد مشاهده: 2175
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

موسوی 1394/04/21 15:42
بله دنبال صلحیم اما نه با اسراییل کودک کش. با اسراییل غاصب همیشه در حال جنگیم.
مصطفی 1394/04/21 11:33
کی گفته ما با ی رژیم کودک کش دنبال صلحیم،
نه برادر اخوی ما دنیال صلح هستیم ولی نه با اینا. اگه نمی دونی بدون.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
Mehran 1394/04/21 03:16
هووو چه خبره حجمه 91 مگابایت !
بیخیال بابا 91 مگ دانلود کنم که چند نو بمب بزنم
بازی میساختن 10 مگ یدونه بمب هسته ای میبود که هی ارتقاش میدادیم
اینا هم حوصله دارنا اصلا مگه قرار نیست با جهان صلح کنیم این بچه بازیا چیه!
رضا 1394/04/20 19:29
بعد میگن ما دنبال صلحیم
امیر 1394/04/20 14:26
مرسی از زحماتتونlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus