کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757460779 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318462 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز 10 برای کاربران خانگی بصورت خودکار بروز می‌شود

مایکروسافت در ویندوز ۱۰ امکان غیر فعال کردن بروزرسانی خودکار را از کابران خواهد گرفت. این بند بخشی از تفاهمی است که کاربر هنگام نصب ویندوز ۱۰ باید با آن موافقت کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ نسخه‌های آزمایشی ویندوز ۱۰ ارائه شده توسط مایکروسافت، گزینه‌ای برای غیرفعال کردن دانلود و نصب بروزرسانی خودکار نداشتند اما مشخص نبود که این امکان تنها در نسخه‌ی آزمایشی غیرفعال است یا در نسخه‌ی نهایی نیز شاهد حذف این گزینه خواهیم بود. نسخه‌های آزمایشی ارائه شده توسط مایکروسافت، در گذشته نیز قوانین خاصی برای ارسال بازخورد خودکار و موارد مشابه داشتند و تشخیص این که حذف گزینه‌ی غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار، همیشگی خواهد بود یاخیر، بسیار دشوار بود.

ویندوز ۱۰ جدیدی که با شماره بیلد 10240 ارائه شده است به نظر نسخه‌ی نهایی ویندوز خواهد بود که شرکت‌های سازنده بر روی گجت‌های خود به صورت پیش‌فرض نصب خواهند کرد. این نسخه شامل تنظیمات نهایی و متن تفاهم‌نامه و سایر موارد نهایی شده، است.

بروزرسانی ویندوز در ویندوز ۸.۱ چهار گزینه برای انتخاب کردن دارد:

  • دانلود و نصب خودکار بروزرسانی‌ها
  • بروزرسانی‌ها را دانلود کن اما اجازه بده زمان نصب را خودم انتخاب کنم
  • وجود بروزرسانی را کنترل کن اما زمان دانلود و نصب آن را بر عهده‌ی من بگذار
  •  هیچ‌گاه وجود بروزرسانی را چک نکن

انتخاب گزینه‌ی آخر پیشنهاد نمی‌شد، اما در صورت نیاز می‌شد آن را نیز انتخاب کرد.

در ویندوز ۱۰ انتخاب‌ها به دو گزینه کاهش پیدا کرده‌اند:

  • بروزرسانی را به صورت خودکار دانلود و نصب کرده و سیستم را ریبوت کن
  • بروزرسانی را به صورت خودکار دانلود و نصب کرده و انتخاب زمان ریبوت را برعهده‌ی من بگذار

به علاوه در بند بروزرسانی تفاهم‌نامه جمله‌ی زیر را مشاهده می‌کنیم:

بروزرسانی‌ها. ویندوز در بازه‌های زمانی مشخصی، بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و سیستم عاملی را بصورت خودکار چک کرده و نصب می‌کند. بهتر است این بروزرسانی‌ها را از مایکروسافت و منابع معتبر دریافت کنید و به این منظور مایکروسافت باید سیستم عامل شما را نیز بروزرسانی کند. با قبول این تفاهم‌نامه، ویندوز بدون اطلاع قبلی بروزرسانی ویندوز را دانلود و نصب خواهد کرد.

این تغییر می‌تواند اتفاق بزرگی برای نسخه‌های مختلف ویندوز به شمار آید. مایکروسافت این بار تنها بروزرسانی‌های امنیتی ارائه نخواهد کرد. بلکه ویژگی‌ها و توانایی‌های جدیدی نیز به همراه هر بروزرسانی، معرفی خواهند شد.

البته با این همه انتظار می‌رود راهی برای جلوگیری از دانلود خودکار و نصب بروزرسانی‌ها پیدا شود، اما مایکروسافت با این کار می‌خواهد از بهره بردن تمامی کاربران خانگی خود از امکانات ویندوز ۱۰، اطمینان حاصل کند.

این تصمیم مایکروسافت نگرانی‌هایی نیز به همراه داشته است. امروزه اگر بروزرسانی جدید ویندوز، ویژگی مورد نیاز شما را حذف کند می‌توانید آن را دانلود و نصب آن برای مدتی طولانی جلوگیری کنید. این تغییرات در بروزرسانی‌های Service Pack بیشتر به چشم می‌خورند چرا که بزرگ‌ترین تغییرات در سیستم عامل را با خود به همراه دارند.

اما در ویندوز ۱۰ این امکان از کاربر گرفته می‌شود و اگر بروزرسانی جدید ویژگی مورد علاقه‌ی شما را حذف کند، راهی برای جلوگیری از نصب آن نخواهید داشت.

کاربران ویندوز ۱۰ پرو، مقدار کمی آزادی عمل خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند از مسیر بروزرسانی‌های اصلی خارج شده و به کانال شعبه‌ی حال حاضر کسب و کار یا CBB وارد شوند. این ویژگی آزادی عمل کمی در هنگام بروزرسانی به کاربر خواهد داد و می‌توان با استفاده از آن بروزرسانی‌ها را برای مدت کوتاهی به تعویق انداخت. یکی از مدیران ارشد مایکروسافت مدت این تعویق را حداکثر ۸ ماه اعلام کرده است و اگر این مدت بیشتر از ۸ ماه شود، این کاربران از دریافت بروزرسانی‌های امنیتی نیز محروم خواهند شد.

تنها کاربران ویندوز ۱۰ سازمانی می‌توانند از گزینه‌هایی مشابه با ویندوز ۸ بهره ببرند. این کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه‌ای برای سال‌ها فقط بروزرسانی امنیتی را از سمت مایکروسافت دریافت کنند.

البته کاری که شرکت مایکروسافت انجام می‌دهد در بین سایر شرکت‌ها اولین نیست. برای مثال اپل در اکثر مواقع تنها نسخه‌ی جدید سیستم عامل خود را بروزرسانی می‌کند و با این کار به نوعی کاربران را مجبور به بروزرسانی سیستم عامل گجت خود می‌کند. موزیلا نیز کاری مشابه برای مرورگر فایرفاکس انجام داده و به کسب و کارها این اجازه را می‌دهد تا برای ۸ تا ۹ ماه فقط بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت کنند.

با این همه، این اتفاق، تغییری بزرگ برای مایکروسافت و ویندوز است و ممکن است نتواند کاربران کنونی ویندوز ۷ و ۸ را برای بروزرسانی به ویندوز ۱۰ ترغیب کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27392 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/27 تعداد مشاهده: 1826
سافت گذر
نظرات بینندگان

احمد رسولي 1394/04/27 19:17
متاسفانه اگر همچین ویژگی ویندوز 10 داشته باشه برای ما که در ایران هستیم به دلیل محدودیت در حجم دانلود و سرعت واقعا دردسرساز خواهد شد