کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317898 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تماس موبایلی با کدام شماره‌ها رایگان است؟

به طور طبیعی هر یک از اپراتورهای تلفن ثابت و همراه تعرفه‌های خاصی برای هر دقیقه مکالمه داشته و موظف به اعلام این تعرفه‌ها از طریق سایت خود و شفاف‌سازی در خصوص آنها هستند با این حال برخی کدهای خدماتی هم هستند که تماس با آنها طبق مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات باید به شکل رایگان صورت بگیرد.


به گزارش سافت گذر به نقل ازایسنا، طبق مصوبه رگولاتوری، کدهای خدماتی به طور غالب به گروه کدهای سه، چهار و پنج رقمی تقسیم شده و هر یک از این گروه‌ها نیز تقسیم بندی های خاص خود را دارند.

در این میان کدهای سه رقمی که در حال حاضر تمام آنها با شماره‌های ۱۱ و ۱۲ و ۱۹ شروع می‌شوند، تحت عنوان کدهای ملی شناخته شده و به دو گروه اضطراری و عمومی تفکیک می‌شوند.

کدهای ملی گروهی از کدهای خدماتی هستند که لازم است بهره‌گیری از آنها در سطح کلیه استان‌های کشور تعریف شده باشد.

در این میان کدهای اضطراری نیز دارای ویژگی‌های خاص خود محسوب شده و شرایطی را دارا هستند.

شماره‌های سه‌رقمی اضطراری ملی دارای ویژگی‌هایی هستند که در میان آنها می‌توان به داشتن جنبه‌های حیاتی و فوری آنها اشاره کرد.

در این بخش شماره کدهایی مانند اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس و ... قرار می‌گیرد. همچنین به طور معمول مدت زمان مکالمه با این کدها کوتاه بوده و خدمت‌رسانی آنها در سطح کل کشور مورد نیاز است.

در این زمینه واگذاری کدها با تائید کمیته واگذاری کدهای خدماتی و تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به صورت رایگان بوده و تماس‌ با این کدها نیز رایگان خواهد بود. در حال حاضر برای این کدها جدولی طراحی شده که در ذیل آمده است:


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27744 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1394/05/22 تعداد مشاهده: 1367
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر