کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موزیلا آینده مرورگرها را رقم میزند

بنیاد موزیلا قصد دارد فروشگاهی از نرم‌افزارهای متن‌باز تحت وب ایجاد کند که به فروش افزونه‌های کاربردی مورد استفاده در تمامی مرورگرها و حتی برنامه‌های مستقل دسترسی به وب بدون نیاز به مرورگر خواهد پرداخت.

محبوبه عمیدی: «فکر می‌کنید فروشگاه آنلاین نرم‌افزارهای متن‌باز و افزونه‌ها چطور باید به نظر برسد؟». این پرسش که هفته گذشته توسط پاسکال فینت، مدیر آزمایشگاه‌های موزیلا در جمع ۱۵۰نفری توسعه‌دهندگان موزیلا مطرح شده است، می‌تواند آینده مجازی کاربران وب و دنیای مرورگرها را متحول کند.

موفقیت مالی فروشگاه مجازی اپل در کنار جذب خریداران تازه برای محصولات این شرکت توانست دورنمای نرم‌افزاری در ابزارهای الکترونیک همراه را تغییر دهد. اما در حال حاضر رقابت بر سر نرم‌افزارهای تحت وب است. نرم‌افزارهایی که مستقل از سخت‌افزار یا سیستم عامل قابل‌اجرا خواهند بود.

به گزارش تکنولوژی ریویو، گوگل اردیبهشت‌ماه گذشته خبر ایجاد فروشگاه آنلاین برای ارائه افزونه‌های گوگل کروم را اعلام کرد. مایکروسافت هم به تازگی ارائه نرم‌افزارهای تحت وب برای نرم‌افزار آفیس را آغاز کرده است.

هم‌زمان با گوگل، موزیلا هم اعلام کرد قصد دارد فروشگاهی آنلاین برای نرم‌افزارهای متن‌باز تحت وب ایجاد کند. این فروشگاه می‌تواند با ارائه نرم‌افزارهای متن باز و جذب کاربران و توسعه‌دهندگان بیشتر، سهم مایکروسافت را از بازار مرورگرها باز هم کاهش دهد.

جی سالیوان، قائم‌مقام بنیاد موزیلا در وبلاگش می‌نویسد:

قانون اول ارائه برنامه‌های مبتنی بر استانداردهای متن باز است و قانون دوم می‌گوید این نرم‌افزارها نباید اختصاصی باشند، باید قابلیت استفاده توسط تمامی مرورگرها را داشته باشند. در دسترس تمامی توسعه‌دهندگان قرار بگیرند و دست به جمع‌آوری اطلاعات کاربران نزنند.

اغلب علت ایجاد این فروشگاه‌ها ارائه تجارب تازه در فضای آنلاین به کاربران عنوان می‌شود اما کارشناسان معتقدند یک فروشگاه موفق و کامل می‌تواند به مرکز دائمی کشف نرم‌افزارهای تازه توسط کاربران تبدیل شود. گاناپاتی، مدیر ارشد محصولات وب‌سایت Salesforce.com که از سال ۲۰۰۶ به فروش نرم‌افزارهای گوناگون پرداخته است، می‌گوید: “امنیت و حفظ حریم خصوصی اولویت اول است. مشتریان ما به حفظ آن بیشتر از حفظ خریداران اهمیت می‌دهند”.

فروشگاه آنلاین اپل در مورد امنیت بسیارسختگیرانه عمل می‌کند و به همین دلیل بسیاری از نرم‌افزارهای کاربردی توسط آن رد می‌شوند. در مقابل فروشگاه نرم‌افزارهای آندروئید تا جایی که برنامه‌ای باعث مشکلات متعدد برای کاربران نشود آنرا مورد بررسی قرار نخواهد داد.

فینت می‌گوید: “فکر می‌کنم باید میانه‌رو باشیم. می‌توانیم با تکیه بر خرد جمعی و شفافیت کدهای متن‌ باز امنیت خوبی را در این فروشگاه حاکم کنیم. فروش افزونه‌ها یا نرم‌افزارها می‌تواند گزینه مناسبی برای توسعه‌دهندگان باشد. به خصوص اینکه هیچ نرم‌افزار اختصاصی وجود نخواهد داشت و علاوه بر این نرم‌افزارهایی ارائه خواهند شد که می‌توانند به تنهایی و بدون نیاز به مرورگرها به شبکه دسترسی داشته باشند. در واقع هر برنامه تنها یک‌بار نوشته می‌شود و همیشه و همه جا در دسترس خواهد بود”.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2775 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: winbeta تاریخ خبر: 1389/04/29 تعداد مشاهده: 1245
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر