کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317851 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل در اندروید 6 باگ رادیو موبایل را برطرف می‌کند

اندروید مانند سایر سیستم‌های عامل باگ‌های خاص خود را دارد و بدون ایراد نیست. یکی از این موارد باگی است که با استفاده از رایدیوی موبایل توسط اپلیکیشن‌های مختلف بوجود می‌آید و باعث خالی شدن سریع باتری می‌شود. به نظر می‌رسد گوگل با عرضه‌ی اندروید ۶ این ایراد را برطرف خواهد کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اگر شما نیز از کاربران اندروید آبنبات چوبی باشید احتمال دارد با باگی مواجه شده باشید که باتری گوشی شمار را به سرعت خالی می‌کند. این مشکل برای برخی کاربران بوجود آمده و برای برخی دیگر شدت بیشتری نیز دارد. هر چه که باشد کاربران انتظار رفع این مشکل را دارند تا مصرف باتری گوشی آن‌ها به حالت عادی بازگردد.

خبر خوب برای کاربران این است که گوگل مشکل ذکر شده را در اندروید ۶ مارشمالو برطرف خواهد کرد. این مشکل با قرار گرفتن رادیو موبایل در حالت فعال بوجود آمده و باتری را به سرعت خالی می‌کند. اما مشکل دیگر اینجا است که بسیاری حتی منشا خالی شدن سریع باتری گوشی خود را نمی‌شناسند. به علاوه هر اپلیکیشنی که از رایدیوی موبایل بهره ببرد می‌تواند باعث ایجاد این باگ شود که تنوع این اپلیکیشن‌ها خود بر سختی حل مشکل می‌افزاید.

انتظار می‌رود گوگل در اندروید ۶ این مشکل را برطرف کند اما رفع مشکل به همراه عرضه‌ی اندروید ۶ به معنای این است که در آینده‌ی نزدیک شاهد رفع آن نخواهیم بود و باید منتظر معرفی رسمی اندروید جدید بمانیم. همچنین مشخص نیست که پس از معرفی چه مدت زمان لازم است تا سایر شرکت‌ها عرضه‌ی بروزرسانی اندروید ۶ را آغاز کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27909 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/31 تعداد مشاهده: 2046
سافت گذر