کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757460779 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318452 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل‌تی وی جدید، فروشگاه اپلیکیشن‌های خود را خواهد داشت

اپل امروز علاوه بر تبلت ۱۲.۹ اینچی جدید خود از نسل جدید اپل تی وی نیز رونمایی کرد. در نسل جدید ست‌تاپ‌باکس اپل بر روی بازی‌ها توجه ویژه‌ای شده و اپ استور اختصاصی نیز برای اپلیکیشن‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ سخت‌افزار اپل‌تی‌وی نسبت به نسل قبلی تغییر چندانی نکرده است، اما یک فروشگاه جدید برای اپلیکیشن‌های آن در نظر گرفته شده است. رابط کاربری این اپل‌تی‌وی نیز بروز شده است و tvOS نیز سریع‌تر و نرم‌تر از قبل اجرا می‌شود. اپل می‌گوید در تلاش است تا تجربه‌ی ساده‌تر و کاربردی‌تری در زمان استفاده از تلویزیون در اختیار کاربر قرار گیرد.

اپلیکیشن‌های فعلی بر روی اپل‌تی‌وی وجود خواهند داشت و علاوه بر آن‌ها اپلیکیشن جدید اپل‌تی‌وی، آیتونز مووی، آیتونز تی‌وی و اپل موزیک نیز برای ست‌تاپ‌باکس جدید اپل ارائه شده‌اند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند کدهای فعلی خود را به اپل‌تی و سیستم‌عامل tvOS منتقل کنند. در حال حاضر اپلیکیشن‌های نت‌فلیکس، HBO و Hulu نیز برای این دستگاه آماده‌ی استفاده هستند.

اما اپل در اپل تی‌وی بر روی بازی‌ها نیز تمرکز کرده و قصد دارد وارد رقابت با کنسول‌های بازی خانگی شود. بازی‌هایی همچون Disney Infinity  و Guitar Hero برای اپل‌تی‌وی ارائه شده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28151 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/06/18 تعداد مشاهده: 1304
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر