کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید نرم افزار شبیه ساز ماهواره در ایران

رئيس سازمان فضايي از توليد نرم افزار شبيه ساز ماهواره با همکاري 2 دانشگاه کشور خبر داد و گفت: اين نرم افزار به گونه اي طراحي شده که با استفاده از آن ساخت نمونه و آزمايش هاي مختلف عملکردي انجام مي شود تا در صورت تاييد اقدام به ساخت نمونه مهندسي ماهواره شود.

مهندس رضا تقي پور در گفت وگو با مهر شبيه سازها را سيستم هاي آموزشي دانست و گفت: اين سيستم ها بيشتر براي خلبانان و کساني که مي خواهند تجهيزات مهم را هدايت کنند، به کار برده مي شود.

وي با اشاره به توليد نرم افزارهاي شبيه ساز ماهواره ها افزود: در اين زمينه محققان سازمان فضايي کشور در زمينه ماهواره ها اقدام به طراحي و توليد شبيه سازهاي نرم افزاري و شبيه سازهايي که به آن ها سخت افزار «در حلقه» گفته مي شود (hardware in the loop) کرده اند.

تقي پور به جزئيات اين نرم افزار اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد اين نرم افزار به اين صورت است که کل عملکرد ماهواره توسط نرم افزار شبيه سازي مي شود و به تدريج که زيرسامانه ها به صورت سخت افزاري ساخته مي شود جايگزين بخش نرم افزار مي شود به نحوي که کل نرم افزار به غير از سيستم عامل که اداره سيستم را برعهده دارد، به سخت افزار تبديل مي شود.

وي با تاکيد بر اين که نرم افزارهاي شبيه ساز ماهواره نمونه آزمايشگاه ماهواره اي است، گفت: اين آزمايشگاه به گونه اي طراحي شده است که پس از ساخت نمونه و انجام آزمايش هاي مختلف عملکردي، معمولا اقدام به ساخت نمونه مهندسي ماهواره مي شود.

رئيس سازمان فضايي کشور به موارد کاربرد اين شبيه ساز اشاره و اضافه کرد: با استفاده از اين شبيه سازها مي توان آزمايش هاي مختلفي روي نمونه پروازي و يا flight model ماهواره برابر استانداردهاي موجود، شبيه سازي فضايي، بررسي بحث هاي مربوط به تشعشعات فضايي، نحوه کار در درجه حرارت هاي مختلف، شبيه سازي از نظر موقعيت خورشيد و بررسي موقعيت هاي مختلف ماهواره در فضا انجام داد.

تقي پور تاکيد کرد: اين نرم افزار در 2 دانشگاه صنعتي اميرکبير و علم و صنعت ايران طراحي و توليد شده است. وي اضافه کرد: ماهواره هايي که نمونه هاي آن ساخته شده است براساس اين نرم افزار آزمايش مي شود.

به گزارش سايت space، شبيه سازهاي ماهواره با بهره گيري از تجهيزات بسيار پيشرفته پردازش سيگنال هاي ديجيتالي، مي توانند کارآيي ماهواره ها را پيش از قرار گرفتن در مدار به طور دقيق مورد بررسي قرار دهند و حتي عملکرد نهايي آن ها را پيش بيني کنند.

 

به طور کلي اين شبيه سازها در تضمين موفقيت ماموريت ماهواره از اهميت بالايي برخوردارند. از اين شبيه سازها همچنين مي توان براي آموزش پرسنل در مورد نحوه نصب و دريافت اطلاعات آنلاين از سيستم هاي ارتباطات ماهواره اي بهره برد.

وجود شبيه سازهاي ماهواره در واقع از اين نظر بسيار حائز اهميت است که اين سيستم ها در عمل کليه ارتباطات ماهواره اي را بدون برهم زدن ماموريت مدارگردهاي ارزشمند حقيقي فراهم مي کنند. تمامي اين شبيه سازي و محاسبات پيچيده نيز با کمک نرم افزار از طريق رايانه انجام مي شود. در محيط شبيه سازي که بدين شکل فراهم مي شود، متخصصان مي توانند عملکرد ماهواره ها را در مدارات مختلف از تمامي ابعاد مورد بررسي قرار دهند.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 284 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: روزنامه خراسان تاریخ خبر: 1388/01/25 تعداد مشاهده: 1177
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر