کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انجام تحقیقات ضدانحصارطلبی علیه IBM در اروپا

كميسيون اروپا دو تحقيق ضدانحصارطلبي رسمي در مورد احتمال سوءاستفاده IBM از موقعيت برتر در بازار رايانه‌هاي مين فريم را عليه اين شركت آغاز كرد.

نخستين تحقيق در پاسخ به شكايت فروشندگان نرم افزار T3 و Turbo Hercules درباره عرضه سخت‌افزار مين فريم به همراه سيستم عامل مين فريم از سوي اين شركت است.

دومين تحقيقات از سوي خود كميسيون اروپا در مورد تبعيض در ميان تامين‌كنندگان خدمات تعمير و نگهداري مين فريم انجام مي‌گيرد.

شركت IBM ساخت رايانه‌هاي مين فريم را در دهه 1940 و 1950 آغاز كرد و اكنون جزء معدود شركت‌هايي است كه چنين سيستم‌هايي را عرضه مي‌كنند.

طبق ادعاي IBM كه بزرگ‌ترين فراهم كننده خدمات رايانه جهان است، اين تحقيقات نتيجه اقدامات رقبايي است كه توسط مايكروسافت هدايت مي‌شوند.

با اين كه IBM توجه خود را از سخت‌افزار به نرم‌افزار و خدمات معطوف كرده، مين فريم هم‌چنان اهميت محوريش را براي اين شركت حفظ كرده است.

اگرچه IBM كم‌تر از چهار درصد از درآمدش را مستقيما از فروش مين فريم‌ها به دست مي‌آورد، اين رايانه‌ها به فروش نرم‌افزار، خدمات و وضعيت مالي اين شركت كمك مي‌كنند.

اتحاديه اروپا پيش از اين شركت‌هاي فن‌آوري آمريكايي از جمله مايكروسافت را در پرونده‌هاي ضدانحصارطلبي مختلف مجازات كرده است. اينتل سال گذشته 1.06 ميليارد يورو جريمه شد و دستور يافت از دادن تخفيف‌هاي غيرقانوني براي لطمه زدن به رقبايش دست بردارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2846 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/05/07 تعداد مشاهده: 1171
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر