کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شبکه ملی اینترنت تا پایان دولت دهم اجرایی میشود؟

قائم مقام وزير ارتباطات در فن‌آوري و امور بين‌الملل گفت: قرار است طبق برنامه‌ريزي‌ها شبكه ملي طي برنامه پنج ساله به بهره‌برداري برسد كه البته پيش‌بيني مي‌كنيم و در تلاشيم تا پايان دولت دهم اين شبكه كاملا به بهره‌برداري برسد.

‌شبكه ملي، يك شبكه پايدار و امن با عرض باند بالا براي چابك‌سازي فعاليت‌ها در حوزه الكترونيكي و فن‌آوري اطلاعات است و در نهايت باعث مي‌شود مردم احساس رضايت بيش‌تري كنند.

او با بيان اين كه به جاي شبكه ملي اينترنت، نام‌هاي پروژه زندگي الكترونيكي و يا شهروند الكترونيكي نيز به اين شبكه داده شده گفت: اين پروژه اجزاي مختلفي دارد كه يكي از آن مربوط به زيرساخت، بخشي به شركت فن‌آوري اطلاعات و بخش ديگر به مركز تحقيقات مخابرات ايران مربوط است.

وي تاكيد كرد:‌ تكنولوژي كه بايد داخل اين شبكه استفاده شود، جزييات اين تكنولوژي و انواع سرويس‌هايي قابل ارائه برروي چنين شبكه‌اي و مباحث فني و قانوني آن و موارد مرتبط، جزو موضوعات مهم كاري و فعاليت‌هاي مركز تحقيقات مخابرات است كه بايد برروي آن‌ها كار كند.

شبكه ملي اينترنت كه بعضا از آن با عنوان شبكه زندگي الكترونيك هم نام برده مي‌شود را مي‌توان شبكه ارتباطي ملي جهت ارائه سرويس‌هاي صوت، تصوير، داده، اينترنت و خدمات IT به كاربران داخلي دانست كه با آن نيازهاي فعلي و آتي حداقل تا 20 سال پوشش مي‌يابد و قابل استفاده به منظور ترانزيت ترافيك و برقراري ارتباطات منطقه‌اي و بين‌المللي به عنوان هاب مخابراتي است و گفته شده كه ارائه انواع سرويس‌هاي باند وسيع با كيفيت سرويس انتها به انتها، پهناي باند برحسب تقاضا به صورت‌هاي تضمين شده درصورت امكان در اختيار كاربر قرار مي‌گيرد و هم‌چنين مسيريابي ترافيك داخلي در داخل كشور خواهد بود.

طراحي شبكه زندگي الكترونيك با توجه ويژه ارائه خدمات حداكثري در داخل كشور و وابستگي حداقلي به ترافيك بين‌المللي خواهد بود و اين شبكه از اجزاي زيرساخت ارتباطي (شامل شبكه دسترسي، تجميع، هسته و انتقال)، سامانه‌هاي كنترلي، ‌مديريتي و امنيتي، سامانه‌هاي مربوط به مراكز داده و سرويس‌دهي تشكيل مي‌شود.

مشخصات و ويژگي‌هاي هر يك از اجزاي فوق براساس اهداف ملي و نيازهاي سرويس در اين شبكه تعريف و سپس طراحي خواهد شد؛ به منظور ارائه سرويس‌هاي با كيفيت بهتر و هزينه پايين‌تر، شبكه زندگي الكترونيك الزامات و ويژگي‌هايي را دارا است.

هم‌چنين براي برآورده‌سازي نيازهاي آتي تعداد مشتركان توسعه‌پذير بوده و با افزايش تقاضا، ظرفيت نيز قابل افزايش است. امكان ميان شبكه‌يي با شبكه‌هاي موجود وجود دارد و هزينه‌ها براي كاربران و فراهم‌كنندگان خدمات كاهش مي‌يابد و قرار است رضايت‌مندي مشتريان با پاسخ‌دهي سريع و دقيق افزايش ‌يابد.

وزير ارتباطات پيش از اين درباره زمان اجرايي شدن پروژه گفته بود که کل برنامه شبکه ملي اينترنت دست اين وزارتخانه نيست و در حال حاضر به مذاکره با اپراتوها نيازمند است و ما با احتياط گفتيم که اين شبکه قبل از پايان برنامه پنجم عملياتي مي‌شود اما بايد تا پايان سال سوم برنامه پنجم توسعه يعني تا پايان سال 91 همه اين خدمات را در کل کشور داشته باشيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2851 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/05/09 تعداد مشاهده: 1305
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر