کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قطع موقت سرویس جست‌وجوی گوگل در چین

به نظر مي‌رسد موتور جست‌وجوي گوگل براي مدت كوتاهي در چين مسدود شده باشد، در حالي كه اين شركت اينترنتي اعلام كرده سرويسش در اين كشور فعال بوده و به كار خود ادامه مي‌دهد.

طبق اعلام گوگل، ممكن است اين قطعي حاصل يك ايراد فني باشد.انتشار خبر غيرقابل دسترس بودن خدمات جست‌وجوي اينترنت، موبايل و تبليغات گوگل در چين موجب تنزل يك درصدي ارزش سهام اين شركت شد.

يك سايت گوگل كه خدمات اين شركت در چين را مونيتور مي‌كند، خاطرنشان كرده بود كه سرويس جست‌وجوي گوگل به همراه جست‌وجوي تصويري، تبليغات و موبايل اين شركت در چين مسدود شده است.

قطع دسترسي به خدمات گوگل در چين در ماه‌هاي اخير به‌طور متناوب روي داده است. از زماني كه گوگل سانسور نتايج جست‌وجوي خود در چين را متوقف كرد، خدمات اين شركت براي نشانه‌هاي اختلال احتمالي به دقت مورد بررسي قرار گرفته است.

گوگل ماه گذشته در مواجه با احتمال تعطيلي خدمات خود در چين، براي كسب مجوز مجدد فعاليت در اين كشور با عقب‌نشيني از مواضع قبلي هدايت خودكار كاربران چيني به سايت بدون سانسورش در هنگ كنگ را متوقف كرد و دولت چين سرانجام جواز فعاليت اين شركت را تجديد كرد.

گوگل ميزان اندكي از درآمد سالانه 24 ميليارد دلاري خود را از چين به دست مي‌آورد كه در آن پس از جست‌وجوگر اينترنتي قدرتمند بايدو قرار دارد.

اما چين كه بزرگ‌ترين بازار اينترنت جهان از نظر شمار كاربران به شمار مي‌رود، فرصت رشد عظيمي براي گوگل محسوب مي‌شود كه شاهد رشد كند در بازارهاي توسعه‌يافته‌اي مانند آمريكا و اروپاي غربي است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2854 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/05/09 تعداد مشاهده: 1419
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر