کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش قیمت اینترنت و نقدینگی شرکت‌ها

عضو شوراي حل اختلاف و رسيدگي به جرايم رايانه‌يي و اينترنتي دادگستري استان تهران گفت: اين كه عنوان مي‌شود كاهش 50 درصدي و حالا نيز 20 درصدي قيمت اينترنت تاثيري در هزينه شركت‌هاي اينترنتي داشته و آن‌ها بايد به همان نسبت و يا كم‌تر از آن قيمت را براي كاربران نهايي كاهش دهند، تصور اشتباهي است زيرا اينگونه كاهش تاثيري در هزينه‌هاي متحمل شده بر شركت‌ها براي پايين آوردن قيمت ندارد.

اظهار كرد: همان‌گونه كه دولت موظف است خدماتي چون آموزش و بهداشت را رايگان به مردم ارائه دهد، بايد با توجه به رشد روزافزون علم در جهان، سرويس اينترنت را هم به آحاد مردم ارائه كند.

او ادامه داد: دولت بايد پهناي باندي كه درواقع ماده خام اوليه براي شركت‌هاي اينترنتي محسوب مي‌شود را به‌طور رايگان در اختيار شركت‌هاي اينترنتي قرار دهد زيرا اگر قرار باشد شركت‌هاي خصوصي به مردم سرويس اينترنتي ارائه ندهند، قطعا دولت هم نمي‌تواند به تنهايي اين كار را انجام دهد.

اين فعال اينترنتي با بيان اين كه عمده هزينه شركت‌هاي اينترنتي در زمينه هزينه‌هاي سربار است و با طرح اين پرسش كه 20 درصد كاهش قيمت اينترنت چه حجمي از نقدينگي يك شركت اينترنتي را دربرمي‌گيرد ؟ بيان كرد:‌ نيروي انساني و هزينه‌هايي كه آن‌ها دارند، لوازم و تجهيزات، هزينه‌هاي برق، گاز، آب، تلفن، مكان و موارد ديگر عمده‌ترين هزينه‌هاي شركت‌ها محسوب مي‌شوند.

اين مدير شركت اينترنتي تصريح كرد: چون ما از طرفي شاهد افزايش حقوق پرسنل در هر سال و مطابق با قانون وزارت كار هستيم و از سويي افزايش قيمت و هزينه نيروي انساني هستيم.

افخمي با تاكيد بر اين كه اينترنت جزيي از لوازم مردم محسوب مي‌شود و مردم همان گونه كه براي خريد و استفاده برخي خدمات هزينه مي‌دهند، براي اين سرويس نيز بايد هزينه دهند گفت: ‌من از افزايش قيمت اينترنت براي كاربران دفاع نمي‌كنم ولي بحثم اين است كه كاهش قيمتي كه عنوان شده براي شركت‌ها صورت مي‌گيرد، نمي‌تواند به معناي كاهش قيمت نهايي براي كاربر باشد و اگر ما هنر كنيم، مي‌توانيم شركت خود را سرپا نگه داريم.

وي شركت‌هاي اينترنتي را به پياده نظام دولت در ارائه سرويس اينترنت به مردم تشبيه كرد و ابراز كرد:‌ رشد قيمت خدمات و سرويس‌ها در حوزه فن آوري اطلاعات در مقايسه با ساير خدماتي كه مردم دريافت مي‌كنند، معكوس و منفي بوده است و از طرفي اگر قيمت خدمات و سرويس‌ها در اين حوزه در چند سال ثابت بماند به دليل تورم در ساير سرويس‌ها و خدمات اين ثابت ماندن به معني رشد منفي و معكوس محسوب مي‌شود.

اين كارشناس در پايان تصريح كرد: ‌دولت براي اين كه شركت‌هاي كوچك اينترنتي را سرپا نگه دارد، بايد براي بقاي آن‌ها فكري كند، به عنوان مثال اگر شركت اينترنتي ما تا به امروز سرپا مانده است، به دليل VOICE و يا مجموعه پروژه‌هاي ديگري است كه مي‌گيريم.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2861 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/05/10 تعداد مشاهده: 1513
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر