کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعدد متولی، ویروسی که IT را فرا گرفت

متأسفانه در كشور، ويروسي فن‌آوري اطلاعات را در برگرفته كه بسيار مشكلات را  پيچيده   كرده است؛ يعني آنقدر نهاد متولي فن‌آوري اطلاعات در جامعه وجود دارد كه تعدد آن مانع از حل مسائل و مشكلات اين حوزه مي‌شود.

با بيان اينکه وجود نهادهاي متعدد متولي فن‌آوري اطلاعات در ايران، يكي از مهم‌ترين مشكلات موجود بر سر راه گسترش اين فن‌آوري در کشور است، اظهار کرد: شوراي‌ عالي اطلاع‌رساني، شوراي‌ عالي فن‌آوري اطلاعات، شوراي‌ عالي انفورماتيك، مركز توسعه فن‌آوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات، معاونت علمي و فن‌آوري رياست‌ جمهوري، كميته فن‌آوري اطلاعات، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، شوراي‌ عالي انقلاب فرهنگي، پژوهشگاه دانش‌هاي بنيادي، مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي و چندين نهاد و ارگان ديگر هر يك بخش‌هايي از فن‌آوري اطلاعات در ايران را هدايت و سازماندهي مي‌كنند.

اين فعال در زمينه فن‌آوري اطلاعات معتقد است كه IT مي‌تواند با كاهش كاغذبازي، مبارزه با فساد اداري و معقول كردن ساختارهاي اداري، تمركززدايي را از بين ببرد و با سرعت به مردم خدمات‌رساني كند.

وي ادامه داد: يكي از مهم‌ترين مولفه‌هاي حكومتداري خوب تحقق دولت الكترونيك است؛ به گونه‌اي که انتخاب‌ها بايد بر اساس شايستگي صورت بگيرد و اين با شكل‌گيري بانك اطلاعاتي مديران محقق مي‌شود. البته امروزه نظارت در كشور چندين ماه بعد از انجام امور به گوش مديران مي‌رسد، اما با فن‌آوري اطلاعات مي‌توان نظام كنترلي را ارائه داد.

او از پروژه تنظيم برنامه طرح جامع فن‌آوري اطلاعات ايران، به ‌عنوان يك طرح سياستي نام برد و ابراز کرد: بازنگري و ارتقاي برنامه ملي توسعه و كاربري فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات كشور و استفاده از تجارب موفق بين‌المللي در بهبود سياست‌ها و راهبردهاي ملي از جمله اهداف كلان اين پروژه بوده است.

به گفته وي تعريف مشخص‌سازي ارگان جهت‌ساز توسعه كاربري ICT در ايران، تعيين محورهاي كليدي عملكرد، هدف‌گذاري در محورهاي كليدي عملكردي تعيين سياست‌هاي كلان و بخشي، تعريف پروژه‌هاي كليدي و اقدامات ملي و بخشي از دستاوردهاي مورد انتظار پروژه تنظيم برنامه طرح جامع IT بوده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2864 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/05/10 تعداد مشاهده: 1330
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر