کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317855 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عقب‌نشینی زودهنگام الون ماسک؛ من از اپل متنفر نیستم!

مدیرعامل تسلا، Elon Musk در اظهارنظری جنجالی، اپل را قبرستان تسلا نامیده بود. این در حالی است که در چند ماه اخیر، شرکت اپل به‌منظور کار بر روی پروژه تولید خودروهای جدید، چندتن از کارمندان و مهندسان تسلا را به خدمت گرفته است.


tesla-motors-inc-tsla-elon-musk-wishes-for-apple-inc-to-start-making-cars

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ با این وجود ماسک در جدیدترین توییت‌های خود با محافظه‌کاری بیشتری در خصوص اپل سخن گفته است. ماسک حتی اعلام کرده عاشق محصولات اپل است و خوشحال است که آن‌ها در حال تولید یک خودروی الکتریکی هستند. وی در این خصوص می‌گوید:

من از اپل متنفر نیستم. اپل شرکتی فوق‌العاده با حضور افرادی با استعداد است.

لازم به ذکر است وی در مصاحبه اخیر خود و در اظهارنظر در خصوص به‌خدمت گرفته شدن چندتن از مهم‌ترین مهندسان این شرکت توسط اپل، اعلام کرده بود افرادی که توسط اپل به خدمت گرفته شده‌اند پیش از این از تسلا اخراج شده بوده‌اند. وی در این خصوص می‌گوید:

درصورتی که شما در تسلا موفق نشوید، به شرکت اپل خواهید رفت و آنجا ادامه کار خواهید داد. من اصلا در این خصوص شوخی نمی‌کنم!

وی همچنین به تمسخر محصولاتی مانند اپل واچ، آی‌پد پرو و قلم تولیدی اپل پرداخته بود اما در روز جاری به‌طور واضح‌تر به تشریح دیدگاه خود پرداخت. وی در جدیدترین توییت خود اعلام کرده علی‌رغم ظاهر زیبای اپل واچ، این ساعت هوشمند آنچنان که باید و شاید به کارایی‌های مختلف تجهیز نشده است.

الون ماسک مدعی است که اپل علی‌رغم پیشنهاد دستمزدهای بالا و شرایط کاری خوب به کارمندان تسلا، تنها موفق به استخدام تعداد انگشت‌شمار از مهندسان و نیروهای این شرکت شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28691 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/07/18 تعداد مشاهده: 1666
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر