کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9424 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی On7 و گلکسی On5 رسما در چین رونمایی شدند

ساعاتی پیش شاخه‌ی چینی سامسونگ از گوشی‌های هوشمند گلکسی On7 و گلکسی On5 رونمایی کرد. این دو گوشی هوشمند هر چند ظاهری شبیه به سری گلکسی A سامسونگ دارند، اما از پلاستیک و چرم مصنوعی ساخته شده‌اند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گلکسی آن ۵ دو روز پیش در وب‌سایت سامسونگ هندوستان دیده شد، اما ساعاتی پس از انتشار تصاویر مرتبط با این گوشی هوشمند، تصاویر آن از روی این وب‌سایت برداشته شد. حال دو روز پس از این ماجرا، به نظر می‌رسد سامسونگ رسما دو گوشی هوشمند گلکسی آن ۵ و گلکسی آن ۷ را در چین رونمایی کرده است. همانطور که اشاره کردیم این دو گوشی هوشمند از بدنه‌ی پلاستیکی و پوشش چرم مصنوعی بهره می‌برند، اما ظاهر آن‌ها بسیار شبیه به گلکسی Aهای سامسونگ است.

گلکسی آن ۷ از وجود صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی از نوع TFT با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد. ضخامت این گوشی هوشمند ۸.۲ میلی‌متر است. تراشه‌ی مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند از چهار هسته‌ی پردازشی Cortex-A53 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی هوشمند از وجود حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق پورت میکرو اس دی نیز اشاره کرد. این گوشی از شبکه‌های مخابراتی LTE پشتیبانی می‌کند.

SamsungInt

گلکسی آن ۷ که در دو رنگ سفید و طلایی روانه‌ی بازار خواهد شد، از یک باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین سیستم عامل مورد استفاده در آن اندروید ۵.۱ خواهد بود.

گلکسی آن ۵ نیز از وجود صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به تراشه‌ی اکسینوس ۳۴۷۵ مجهز شده که از وجود چهار هسته‌ی پردازشی Cortex-A7 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 بهره می‌برد. حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی از جمله‌ی دیگر قابلیت‌هایی است که در گلکسی آن ۵ می‌توان از وجود آن‌ها بهره برد. حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی این گوشی هوشمند را می‌توان با استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD افزایش داد. این نسخه نیز از ارتباط با شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کند.

باتری مورد استفاده در این گوشی هوشمند ۲٫۶۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی روی آن نصب شده است.

هر دو گوشی هوشمند گلکسی آن ۵ و گلکسی آن ۷ در آینده‌ی نزدیک راهی بازار چین خواهند شد. انتظار می‌رود پس از چین، این دو گوشی هوشمند راهی بازار هند نیز شود. قیمت در نظر گرفته شده برای گلکسی آن ۷ و گلکسی آن ۵ به ترتیب ۱۵۰ و ۲۰۰ دلار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28885 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/08/03 تعداد مشاهده: 1888
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر