کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318397 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصمیم‌گیری برای فیلترینگ تلگرام به دوهفته دیگر موکول شد

به نظر می‌رسد تلگرام حداقل برای ۱۴ روز بیشتر به بقای خود در ایران ادامه خواهد داد! همانطور که روز گذشته در زومیت خواندید بنا بود امروز تکلیف فیلتر شدن یا نشدن شبکه‌ی اجتماعی تلگرام مشخص شود که این موضوع به لطف به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای کارگروه مربوطه به جلسه‌ی بعدی موکول شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ محمدعلی اسفنانی در گفت وگو با خبرنگار مهر، در مورد تشکیل جلسه کارگروه تعیین مصادیق که بعد از ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، توضیح داد.

عضو کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ گفت:

به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای این کارگروه، موضوع فیلتر شبکه اجتماعی تلگرام به جلسه آینده موکول شد. در این جلسه مباحث جلسه‌های اجتماعی فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نسبت به نگرانی‌هایی که این شبکه‌ها برای کاربران ایجاد کرده‌اند، تبادل نظر شد.

اسفنانی با بیان اینکه قرار بود در این جلسه موضوع فیلتر شدن یا نشدن شبکه اجتماعی تلگرام به دلیل وجود برخی محتواهای نامناسب برای کاربران ایرانی مطرح شود، اضافه کرد:

به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای کارگروه این موضوع به جلسه‌ی آینده کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ موکول شد. در این جلسه یکسری از اعضا حضور نداشتند و به همین دلیل زمان برای تصمیم‌گیری فراهم نشد و اعضا در این زمینه رأی ندادند.

به گفته اسفنانی، جلسه آینده‌ی این کارگروه ۲ هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28928 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/08/07 تعداد مشاهده: 1547
سافت گذر
نظرات بینندگان

صالح 1394/08/07 19:36
تلگرام داشت همه مردم رو یجا جمع میکرد همین خطرناک شد براشون میخوان فیلترش کنن و بقیه داستانا که مردم نگرانن و فلان کشکه
محتوای اینترنت رو هیچ رقمه توی این چند سال نتونستن فیلتر کنن! با فیلتر کردن تلگرام پس این مشکل حل نمیشه! مردم رو چی فرض کردن که این دروغا رو میبافن؟!
انقد بفهمن کافیه که تلگرام هم مثل بقیه نرم افزارا ابزاره و مردم باز هم میرن یجای دیگه و این کارشون فقط سیاه کردن پرونده عمو فیلترچیه lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung