کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ضرورت حمایت قانونی و حقوقی از صنعت نرم‌افزار

عضو هيات علمي دانشگاه با تاكيد بر لزوم حمايت قانوني و حقوقي از صنعت نرم‌افزار گفت: توجه به حقوق مولف بسيار مهم محسوب مي‌شود كه البته اخيرا توجه بسياري به ‌اين موضوع شده است اما حمايت حقوقي و قانوني بايد به لحاظ اجرايي جدي‌تر مورد توجه قرار گيرد تا اگر تخلفي شد با آن برخورد شود.

دكتر ناصر مزيني - رييس دانشكده مهندسي كامپيوتر دانشگاه علم و صنعت - با بيان اين كه خوشبختانه در سال‌هاي اخير توسعه خوبي در صنعت نرم‌افزار داشتيم اظهار كرد:‌ صنعت نرم‌افزار بايد مورد توجه سياست‌گذاران كلان هم در بازار داخلي و هم بازار خارجي قرار بگيرد و براي توسعه بخشي در حوزه سياست‌گذاري كلان و صنعت داخلي حوزه نرم‌افزار، راهكارهايي انديشيده و مواردي مورد توجه قرار داده شود.

او با بيان اين‌كه كسي كه نرم‌افزار توليد مي‌كند، بايد مطمئن شود كه هزينه و انرژي كه صرف كرده به هدر نمي‌رود تاكيد كرد: موضوع دوم ثبات قوانين و مقررات در اين زمينه است زيرا تغييرات حمايتي و مقرراتي باعث مي‌شود كه برنامه‌ريزي‌هاي كلان در نرم‌افزار تحت‌الشعاع قرار بگيرد و شركت‌ها نتوانند برنامه‌ريزي بلندمدتي را براي خود در نظر بگيرند. چراكه بسياري از فعالان برنامه‌هاي طولاني‌مدت در اين صنعت داشتند كه بايد بعد از چند سال ثمر مي‌داد اما با تغيير قوانين نتيجه‌اي حاصل نشد.

رييس دانشكده مهندسي كامپيوتر دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: اگر قوانين و مقررات تغيير كند و ثبات لازم را نداشته باشند طبيعي است كه صرف هزينه‌هاي هنگفت و زمان زياد نيز بي‌نتيجه و بدون ثمر خواهد ماند.

مزيني در ادامه به فعاليت‌هاي شوراي عالي اطلاع‌رساني و برنامه‌ريزي‌هاي منسجم آن براي حمايت از بازي‌هاي رايانه‌يي اشاره كرد و گفت:‌ اين حمايت باعث شده كه شركت‌ها در اين زمينه خوب فعاليت كرده و هزينه كنند و بتوانند در جشنواره‌هاي مختلف حضور پررنگ داشته باشند.

وي تصريح كرد:‌ سياست‌گذاري‌ در زمينه نرم‌افزارهاي متن باز نيز از ديگر موضوعات مهم است. بهترين راهكار كشور استفاده از نرم‌افزارهاي متن باز است و اين سياست كلان اگر مورد حمايت قرار گيرد تبعات بسيار خوب و مثبتي براي كشور خواهد داشت.

اين عضو هيات علمي دانشگاه ارتباط و تعامل با بازارهاي خارجي و ارتباط با شركت‌هاي بين‌المللي را از ديگر موارد مهم در اين صنعت دانسته و اظهار كرد: در حال حاضر شركت‌هايي با ارتباط با ديگر شركت‌هاي خارجي براي آن‌ها نرم‌افزار توليد كرده و به ويژه آن را براي كشورها و بازارهاي اسلامي صادر مي‌كنند.

به گفته او در حوزه نرم‌افزارهاي بانكي نيز حركت‌هاي خوبي صورت گرفته و در حال صادر به كشورهاي ديگر است و اين كار در مقياس كلان به‌ويژه با كشورهاي بزرگ اسلامي بسيار مهم و قابل تقدير است.

رييس دانشكده مهندسي كامپيوتر دانشگاه علم و صنعت اعتماد به تخصص داخلي را از ديگر موضوعات مهم دانست و تصريح كرد: ‌حوزه نرم‌افزار وابستگي تكنولوژيكي ندارد و تخصص آن در كشور موجود است اما حمايت و اعتماد به تخصص داخلي بسيار مهم است.

او تاكيد كرد: به عنوان مثال يكي از زيرمجموعه‌هاي شركت نفت نرم‌افزاري را به قيمت گزافي از خارج خريداري كرده و استفاده مي‌كرد كه وقتي اين نرم‌افزار با مشكل مواجه شد، آن‌ها حاضر به بررسي نرم‌افزار نشدند اما خوشبختانه دانشجويان ايراني با تخصصي كه داشتند توانستند مشكل آن را نرم‌افزار را حل كنند، بنابراين حمايت و اعتماد به نيروي داخلي و تخصصي بومي كشورمان بسيار مهم است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2894 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/05/13 تعداد مشاهده: 1530
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر