کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار ابزار شکستن قفل آیفون 4

هكرها نرم‌افزاري را منتشر كردند كه به كاربران آيفون 4 امكان مي‌دهد بتوانند برنامه‌هايي بجز برنامه‌هاي عرضه شده در فروشگاه اپل را در اين گوشي نصب و اجرا كنند.

روند شكستن قفل در آيفون 4 نمايش داده شده بود اما تاكنون به‌صورت عمومي موجود نبود.

ابزار JailbreakMe به دارندگان دستگاه‌هاي مجهز به سيستم عامل آيفون شامل آيفون 4 و آي‌پد امكان مي‌دهد برنامه‌ها را از منابع ديگري بجز فروشگاه برنامه اپل تهيه و نصب كنند.

اين به بدين معني است كه برنامه‌هايي كه موفق نشده‌اند در روند بررسي سخت‌گيرانه اپل مورد تاييد قرار بگيرند، مي‌توانند از منابع برنامه غيرمجاز ديگر توزيع شوند.

اداره كپي‌رايت آمريكا هفته گذشته عمل شكستن قفل را قانوني اعلام كرد كه به اين ترتيب اپل نمي‌تواند به صورت قانوني مشتريانش را مجبور كند در محدوده فروشگاه آنلاين اين شركت بمانند و تنها از برنامه‌هاي آن استفاده كنند.

چنين اقدامي ممكن است به درآمد اپل لطمه بزند اما تصور مي‌شود درصد آيفون‌ها و آي پدهايي كه قفل آن‌ها شكسته شده، بسيار اندك باشد. البته اين روند، خطرات امنيتي نيز به همراه خواهد داشت زيرا معمولا برنامه‌هاي موجود در منابع ديگر از بدافزارها مصون نيستند و به‌روزرساني‌هاي منتشر شده از سوي اپل براي سيستم عامل آيفون شكستن قفل را بي‌اثر مي‌كند.

ابزار JailbreakMe جديدترين برنامه منتشر شده از سوي گروه هكري iPhone Dev است كه با هك دستگاه‌هاي اپل سال‌هاست با اين شركت بازي موش و گربه به راه انداخته است و هرچه اين گروه پيشرفته‌تر مي‌شود، شكستن قفل دستگاه‌هاي آيفون از قبل راحت‌تر مي‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2895 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/05/13 تعداد مشاهده: 2773
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر